Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Vi burde absolutt dra på blåtur - vi veit ikke hva det er, men kanskje vi kan ha blålys på, og ingen kommer til å forstyrre oss med å ringe og sånt barnslig tull, og ingen veit når vi kommer tilbake. Høres ut som en mega-ide, egentlig!
Dronningen! Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jaaaa, det gjør vi! Men da må vi kjøre brannbil, har akkurat fått meg ny, rød brannhjelm. Og sjåføren må være i brannbukse, hjelm og litt sotete. Uten t-skjorte!!! Så kan vi sitte på de deilige setene i brannbilen med skikkelig fjæring slik at vi hopper opp og ned i hver fartsdump. Men da må vi ha lokk på vinglassene...... Og etterpå drar vi innom Sentrum brannstasjon og ber de om en poledance:o) What a night:o)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Og etterpå veit vi fortsatt ikke noe om hva en blåtur er. Kanskje det har noe med blånisser og den blå timen å gjøre, virker som alt kan skje. Jeg tar med meg ren truse og tannbørste, i hvert fall.
Dronningen! Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg holder på Blånisseforslaget, kanskje han har gått seg vill i blåfjell? Tur i Blåfjell= blåtur!! truse skal jeg ikke ha på i hvertfall!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Kanskje hvis jeg skal ut... fryser så lett på nuperellen... Men uten får man ikke sopp, da. Det er jo også greit - heller frossen nuperelle enn kantarelle...
Dronningen! Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Mener du egentlig blomsten? *Fnis*
Gjest Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Nuperellen, min kjære, er langt høyverdigere enn "blomsten". Har du kantareller på nuperellen kan du fremdeles snakke høyt om det på supern, men sopp på blomsten er det ingen som lar seg lure av
Dronningen! Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Det finnes jo flere sopparter da? Karl Sjampignon... Flein...
Gjest Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Flein på nuperellen kunne faktisk bli en veldig interessant blåtur, hehe. Hva har Karl Johan med dette å gjøre, har han sopp?
Dronningen! Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Er det ikke sopp som heter det? Spiselig sådan... Det er nok mange som har hatt sopp som heter Karl Johan tror jeg. Er det sopp på Karl Johans gate feks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå