Gå til innhold

Kan nøtter gi luft i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa fikk luft i magen i dag og jeg lurer hva det er jeg har spist som kan ha gitt det.

Det eneste jeg kan tenke meg det kan være er en sjokolade med karamelliserte nøtter som jeg spiste i dag. (Yade)

Men jeg spiste den i 14-tida, ammet snuppa i 15-tida og hun skrek i 18-tida. Hun ville da ikke ha hverken pupp eller flaske, gav henne sukkervann og hun roet seg og tok flaska.

Kan ikke kome på no annet jeg har spist som kan ha gitt henne luft i magen. ( hun har hatt kolikk, men det forsvant for 1 mnd siden.)

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er ikke så glad i nøtter. Hun blir skikkelig boblete i magen og promper en del. Men vil sjokoladen *havne så fort i puppen* da? Trodde det tok ca et døgn, mener jeg leste det her inne. Kan du har spist noe i går da?

Skrevet

Nøtter kan gi luft ja... Det tar mindre enn et døgn før det man spiser kommer i melka. Noen timer bare. Man kan jo feks amme dagen etter at man har drukket.

Skrevet

De var det jeg trodde også, men i går spiste jeg bare ting som hun aldri har reagert på tidligere...Merkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...