Gå til innhold

Ny "gammel" prøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er 36 år og mamma til en gutt på 3 år. Nå har vi funnet ut at vi vil prøve på nummer 2. Forrige svangerskap gikk ikke helt som planlagt, så jeg føler meg litt på utrygg grunn. Fødte lillegutt i uke 28 og det var tunge måneder på sykehuset før vi fikk han hjem. Alt har jo i grunn bare gått kjempefint og ved et eventuelt nytt svangerskap så blir det planlagt keisersnitt (har operert inn cerclage) og ingen fare for prematur fødsel, men, litt engstelig er jeg. Dette er første PP, men gubben dro på jakt dagen før EL så det blir nok neste mnd som blir det første startskuddet.

Lykke til, til oss alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til. Er like gamle vi da, men snuppa her er bare 2 år :) Er selv i min 15. pp, så håper jeg slipper å jobbe så mye mer før spiren sitter :)

:)

Skrevet

Velkommen og lykke til!

Med ønske om et kortvarig opphold her

Skrevet

Hei hei!

Oi... Uke 28, det var tidlig ja... Så godt å høre at alt har gått kjempefint selv om dere måtte gjennom en tøff tid. Hvor stor var han da han ble født?

Veldig fint å høre at det har gått bra med gutten din! Legene er flinke heldigvis.

Selv er jeg et par år eldre enn deg, ingen barn ennå, men prøver iherdig:)

Ønsker deg masse lykke til med prøving og nytt svangerskap! Skjønner uroen din, med tanke på det du har vært gjennom, men denne gangen er du godt forberedt og vil sikkert oppleve et helt annet svangerskapsforløp.

Skrevet

Han veide 1190 gram og var 37 cm lang, så han var ikke så værst stor egentlig for alderen he he.

Lykke til med prøving på dere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...