Gå til innhold

RINGTESTEN:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde ringtesten, å den gikk rundt i ring, så d blir en jente slik vi fikk vite på ultralyd.. STILIG:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde den på meg og, men jeg får gutt :-)

Skrevet

Ringtesten viste gutt på meg, og jeg venter en jente.

Skrevet

ringtesten viste gutt på meg og jeg skal ifølge ultralyd få en liten gutt! jeg har prøvd flere ganger denne testen å blir morsomt å se om det faktisk kommer en gutt ut! Jeg gleder meg til dagen jeg får møte den lille i magen min!;) uansett kjønn!

Skrevet

Ringtesten viser gutt på meg, så det blir spennende å sjå på ultralyd om 2 uker hva det blir... Føler litt på meg at det blir ei jente... men fer bare vente å se :o)

Skrevet

Tok testen jeg og, og den fikk rett, jeg får en gutt:D

Skrevet

Hei! Når dere tar ringtesten, skal dere be ringen om å vise dere f.eks jente, og så be om å bli vist gutt, før dere spør om hvilket kjønn dere bærer i magen. Sånn er det i hvert fall om man bruker pendel, som jo går ut på det samme. Når ringen har vist gutt eller jente, kan dere også spørre om det er mer enn et barn i magen. Husk å be ringen om å vise deg ja og nei også , før du stiller et ja/nei spørsmål. Stans ringens bevegelser mellom hvert spørsmål. Dersom ringen sier at du har mer enn et barn i magen, kan du f.eks spørre om det er to. Får du da ja til svar, kan du be om at den viser hvilket kjønn barn en har, stoppe ringens bevegelser, så be om å bli vist hvilket kjønn barn nr. 2 er. Husk også at en del svangerskap starter med to fostre, og ofte går et av dem til grunne i løpet av de første ukene uten at en merker noe til det. Lykke til med ringtesten jenter!

Skrevet

Eg har tatt ringtesten sidan eg var 18 år. Kvar gong har den vist gut (gått fram og tilbake). Eg er no gravid med førsteMANN. Ein gut....

Skrevet

Jeg har også tatt ringtesten siden jeg var tenåringen, og da viste den først 2 jenter og med en liten pause så viste den gutt. Nå tok jeg den igjen, og den viste helt tydelig jente:-) Så nå er det bare å vente på UL, og håpe at knøttet har lagt seg fint til, så vi kan greie å se tut eller trakt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...