Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 huff så hard jeg er i magen! jeg får jo ikke ut noen ting! jeg tørr ikke presse... er det farlig??? jeg blir gal!!!!
kokosyklus Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Det er så jævlig ubehagelig! Jeg var det forrige helg, og ble helt desperat! mortsomt hvor mye man kan tenke på avføring:) Jeg dro på apoteket og kjøpte Duphalac. Tok det men drakk også mye vann, biola og gikk masse masse. Da løsnet det i løpet av to dager, så var det bra igjen. Spiste også knekkebrød og rugbrød istedet for vanlig brød. Funket på meg iallefall;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg vet! Been there... Var forstoppa i flere uker, det var en kamp(!) å gå på do. Men man må nok bare presse på, ingen vei utenom... Se på det som trening til fødselen;-), spis fiber, drikk massssse vann og beveg deg så mye du orker.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 BTW, Laktulose anbefales for gravide som har stoppet helt opp. Fås på apoteket uten resept, og er trygt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå