~sjiraff~ Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Snuppa har delvis sluttet med bleier (nekter å bæsje på do da..), og hun sier ifra da hun må på do og jeg blir med å hjelper henne av med klær, opp på do og med å vaske hender.. Snakket med noen andre en dag hvor 3 åringen går alene på do og bare hyler da han er ferdig, ble så imponert jeg.. Snuppa mi gjør seg nok litt baby for å få ekstra hjelp innimellom.. Så hva gjør deres barn? Alene eller med følge?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Lille her har ikke brukt bleier siden før sommeren, ho slutta da ho var 2 år og 4 måneder. I førsten ville ho ha oss med,men nå springer ho inn alene, og har til og med lært seg at ikke ALLE klærne må av, men at buksa og trusa kan "henge og hvile" på beina mens ho er på do, hihi. Så roper ho da ho er ferdig, så hjelper ejg til med å vaske hender;)
Mogop fikk augustgutt Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 3 år og snart to mnd. Tørr siden i våres, har stort sett gått alene -men kommer an på dagsformen, viljen (som hun jo har mye av..) og klærne.. Hun vil alltid være alene på do, så vi må gå ut hvis hun har fått hjelp oppå.
susemor-3 små Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Snuppa har dokrakk og doring som hun har begynt å administrere selv nå. Løper inn på do alene når hun føler behov, og drar ned bukser og truse selv. Roper når hun endelig er ferdig, hehe!! Men hun er jo noen mnd eldre enn din. Det er først i høst da hun beg på stor avd i bhg og fikk litt eldre "forbilder" at hun er blitt så flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå