Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 en uke før tiden kom lille gullet vårt til verden.det skjedde veldig fort og ventet ikke at han skulle være 2970gr.verken på min eller farens side har noen hvert under 3 kg.så når alle ser den lille så er de helt kjokka over kor liten han er.ellers fødselen:kom inn 08.30:en cm åpning.kl 10.30:tre cm åpning.kl:13:fire cm åpning.fikk da epidural for smærtene lå nederst i magen og var helt grusomme.det var ikke slik med første mann og md han fikk jeg ikke epidural før det var 8 cm.men ihvertfall.tre kvarter etter jeg fikk epiduralen var det ni cm åpning..og epiduralen fungerte ikke fordi åpningsfasen gikk for fort.pyyyton men md to press var var barnet ute.sprøtt.jeg sitter igjen med en fin oppplevelse fordi om det var skikkelg vondt.lykke til alle sammen
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Grattis!!!! Kos dere med det lille vidunderet!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 gratulerer så masse!!!
Tussa og Sofie Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Grattis med den lille ;o) Kos dere masse fremover...
Fia77 og mamma! :) Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Gratulerer så masse med den lille godgutten!!! Lykke til videre.... Jeg skal på føden i kveld, så nå er d kanskje min tur...
barnnr.2 Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Gratulere så mye. Jeg fikk vite den 27.9 at legen trodde at min gutt vil komme til å være rundt 2500-2700 gr ved fødsel, har termin 24.11. Men jeg skal på ny u.l 2.10 for å se om de da kan gjøre en bedre måling. Syntes det var litt dumt å få vite at han vil være så liten, er redd han kommer før tiden og kanskje ikke vil ha det så bra, eller være mindre utviklet eller lignede. Men du har nå fått en liten, men frisk gutt, det er godt å høre. Håper min og blir rett opp under 3000 gr iallefall. Vet du noe om de tar igjen dette, eller om det har noe å si hvor store de blir som voksne?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 gratulere så masse =))) deilig å være ferdig tenker jeg =))
attpåklatt!! Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer så mye!! Kos dere og lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 det har ingenting å si når de er voksne.da er det hva de putter i munnen som har å si om de blir tynne eller tykke.og ja når banet veier lite når det er født så tar de kiloene igjen med engang.småen la på seg et halvt kilo på 8 dager..men det er jo kjempe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå