Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 nå har det gått et år siden det ble slutt med bf og meg. og på det året har jeg gjort ALT for å prøve og komme over han. vi var sammen lenge, og jeg gjorde en stor feil ved å flytte fra han. har prøvd og fikse det, men han vil ikke ha meg tilbake, eller tør ikke stole på meg igjen etter at jeg bare flyttet. samarbeidet fungerer ok, slipper og se han for vi bruker bhagen til å hente og levere. jeg er aktiv i fritiden min, jobber hele dagen, er sammen venner og familie resten av tiden, har så og si alltid besøk på kveldene. jeg er mye ute på ting, gjør hva som helst for å ikke sitte å tenke på han. men nå kom fredagskvelden alle var opptatt og jeg sitter og griner over han. hvorfor klarer jeg ikke det? jeg gjør faktisk hva som helst!! han har ny dame, jeg har hatt ny kjæreste (akkurat gjort det slutt, han var for ivrig men jeg prøvde og komme over eksen med han, slemt men....) er det meningen at det skal ta så lang tid? erfaringer anyone? holder dette inni meg, og det fungerer så lenge jeg har noe å finne på og sånn, vil bare komme helt over han og starte mitt eget liv uten han i hodet!!
FrøkenSprøken Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Huff da! Vet hvordan du har det:( Jeg har sittet slik i to år, og det er ikke enkelt. Jeg har ikke kommet over ham enda jeg da, men vi har blitt sammen igjen. Men det jeg gjorde når jeg prøvde fortvilet å komme over ham, var å opprette meg en profil ¨på et sjekkested på internett, og en "falsk" msn adresse, slik at jeg kunne ha kontakt med menn uten å risikere noe. Det å flørte med andre, og å se at jeg framdeles var atraktiv, og at det gikk an å se for seg et liv med noen andre hjalp meg veldig:) Lykke til, kjære deg! Dette er ikke enkelt, men det går til slutt, og da vil du se tilbake på denne tunge tiden og tenke at det tross alt bare var en kort periode. Det kan jeg love deg! Tusen klemmer:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 hei. ville bare si du ikke er alene,ble slutt med bf for 7 mnd siden og jeg er fortsatt helt knust.. hvordan går det med deg nå? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå