Gå til innhold

hmmm kremt han brannmannen i idol, er ganske..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men mest fordi han er brannmann:o) Da blir han liksom ekstra yummi.

Skrevet

hehe I KNOW ;)

rødmer jo når jeg ser han

Skrevet

Brannmenn er det!

Hilsen en som bor sammen med en ekte brannmann:

Skrevet

hehe...dere er rare...akuratt den samme tråden var oppe her sist gang han var på tv også.....

men han er ikke stygg nei...*kremt*

Skrevet

ordentli kjekkas..herlig smil..uavhengig om han er brannmann eller ei..og NEI ikke alle brannmenn er kjekke..haha

Skrevet

Hehe, nei kanskje ikke alle, min er :)

Alle brannmenn må være i god form da, for de har en veldig krevende jobb, så de fleste har en veldig fit body iallefall

Skrevet

De fleste har heller ikke fit body.. he he.. Akkurat som med politiet.. De har inngangskrav når det kommer til fysikk.., men etter det er det ingen årlige prøver.. Skal hilse og si at ingen av de 5 brannmennene som var hos meg når det brant var helt konge.. he he..;o Ikke mye six-pack der..,o

Men han på tv.. Nam nam,..;o

Skrevet

ok,nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe..

Ser jo på idol nå og da men har ikke fått med meg hvem av de som er brannmann..

Hvem av de er det..?

Skrevet

Ingen prøver nei, men jobben gjør at de må være i form. Er nok forskjell på brannmenn som har det som fast jobb slik det er i storbyen og de som jobber på frivillig basis som de ofte har det på bygda

Skrevet

Jeg kan diskutere ganske lenge med deg på denne.. Sånn generelt er det mange som er ganske spreke ja.. Men fin kropp som han på tv`en !?!? Nei.. Jeg har hatt myyyye kontakt med politi og brannmenn de siste 7 årene.. Jobbet netter og de er innom i eningen.. Ikke frivillig basis det går på.. det er de som har jobbet i maange år innen for brannvesenet eller politiet som jeg også kan nevne.. Eneste område innenfor politiet hvor det kreves årlig fysisk test er de som er livvakter..

Kjenner livvakten til kongefamilien.., derfor jeg vet det egentlig.. he he...;o

ikke for og krangle med deg altså.. Men det er forskjellige former på alle i de yrkene også..;o

Skrevet

I alle dager?? Synes dere han er fin?? Jøss...

Skrevet

Tviler ikke på det.. he he... ;o

Vet at de nå ihvertfall innenfor politiet muligens skal starte opp med årlige fysiske tester som de også har innen livvaktene.. Pga folk daffer litt av.. he he.. Hadde ikke gjort meg noe.. Uniform plassert på en topp kropp har aldri skadet øynene..;o

Skrevet

Helt sant! :)

Jeg bruker å si til sambo at når han kommer hjem etter en vakt må han gjerne komme svett og sotete i overrallen og støvlene med hjelmen på hodet og UTEN skjorte. Det er den optimale fantasien ;)

Skrevet

Ser ut som en sjokoladeklump og er like klissen som en, he he...

Little too much for mitt vedkommende... A little VERY too much, hehe:o)

Skrevet

enig med twintipp...han er jo altfor sukkersøt...får jo rett og slett sukkersjokk av han:p

Skrevet

Næh, han er skikkelig "glætt" :s

Skrevet

må først få lov te å sei at han i idol e bare så flott....he he....! men e heil enig me deg rødhette....jobbe sjøl i brannvesenet og det er mange av brannmennene som er i "dårlig" form ( missforstå meg rett). Ikkje alle ser ut som han i idol, det ska eg lova dokke. kanskje 1 eller 2 av 10 ser ut som han i Idol. Då jobbe eg i ett stor brannvesen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...