nellas&storesøster :) Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hvilken er mest praktisk, og hva bør en få plass til? Hva skal du ha/har du i din?
de tre bukkenebruse Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg har kjøpt simo sin stelletaske,der følgte det med en toalettaske som kan være grei å ha til kremer og liknende,det følgte også med stelleunderlag:)9 fordel at det er plass til noen/en del bleier, et par klesskift, våtservietter, håndkle, ammeinnlegg, gulpe/ammekluter,tytter,eventuelllt grøt og skål og tutteflaske:,eventuelt en rangle eller leke til barnet:) men det blir jo først når babyen har begynt å spise det da:) jeg liker best myk stelletaske i steden for den harde,ei jeg kjenner har hard stelletaske og den var ikke jeg fornøyd med da jeg skulle passe på sønnen hennes...men det er smak og behag:) ble litt langt hehe... håper du ble litt klokere
nellas&storesøster :) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Jepp, ble en del klokere nå ja! Likte ikke de harde selv.. og har sett litt på simo sine! Får vel se litt mer før jeg bestemmer meg.. Takk for svar!
bl0mma Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jag har kjøpt en ganska stor en så att jag slipper ha med en ekstra handveska da vi ska på tur...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 StelleTASKE var et fornøyelig ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå