Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Ei som tipset meg om at de har mammaklær i Exit-butikkene... Noen som har prøvd klærne? Er de fine?
Venezia 1 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg vet ikke, men jeg er veldig nysgjerrig. Vet kun om èn Exit butikk og det barnetøybutikken på Byporten i Oslo. Noen som kan tipse om hvilke avd i byen som har mammaklær?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 De har kjempefine klær, tøffe dongeribukser til ca 300 kroner:) rimelige og flotte synes jeg da:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Masse fint der! Men dongeribuksene var ikke behagelige etter 3 mnd, da strammet de under den elastiske delen, klemte mot livmoren da jeg satt. Toppene og genserne er fine og gode, og trusene (string med høyt liv) er behagelige utav en annen verden! Bruker ikke andre truser nå, de anbefales!
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Da blir det en tur dit:-) Takk for svar!!!
mamman til gogutten Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Har kjøpt en dongeribukse der som jeg synes var fin men den er forferdelig på!! Sklir ned hele tiden, og er stiv og ubehagelig.....
Randine + 2 små Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Synes de har mye fint der! Har kjøpt en stoffbukse som er veldig god, + en penskjorte (som også har ammeåpning) og en topp.
gladbaby Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Det er ikke alle steder at exit-butikkene har mammaklær. Her i byen er det en mammatøybutikk som har dem. Det er mama-licious deres mener, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå