Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 den tynne? den egentlig ikke er tykkere enn vår/høstdressen, men med reimatecstoffet selvsagt! eller tykkere? ser at flere av barna i bhg ( jeg jobber i) har den tynne og med ull under så holder de seg jo gode og varme, så jeg lurer på å velge den jeg da.... er på østlandet , så det er jo ikke den kaldeste vinteren her, selv om det er kaldt nok for meg da:)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Skjønte lite av det du skrev. Ja vi har vårdressen til Reima, beholder den til vi kjøper vinterdressen..Vårdressen er jo superkald om vinteren selv med ull under..Bor i Oslo jeg og.
Mille** Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Begge mine har de tykke vinterdressene fra reimatec. Bor langt oppi nord, og her er det titt og ofte over 20 minus på vinteren. )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Bor i østfold, og har kjøpt parkdressen.. Ho i butikken sa den holdt på vinteren med godt ulltøy under!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 anima Sola( var det riktig)... skrev sikkert litt vimsete.. gikk veldig fort. hehe. mente ikke vårdressen, men den ene vinterdressen er nesten like tynn, bare med annet stoff og bitte litt mer foret om jeg ikke husker helt feil:) ( altså det reimatec stoffet:) ).
Libido- Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Har begge. Enda holder det fint med vårdressen og vanlig klær under. Men har en veldig varmblodig gutt.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 ja vi bruker også høstdressen enda,men med ullundertøy eller en tykkere ulldress under, men tenkte å kjøpe vinterdress nå når oktober kommer, hvertfall om en uke eller to.. tror nok den tynneste reimatec dressen holder altså... med god ulldress under.... så klarer hun å bevege seg bedre også.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Har den ikke eksisterende... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå