Gå til innhold

Så kom den jæ......tanta!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte at det kanskje var noe denne mnd, superømme pupper, snev av kvalme, trett og sliten, men så feil kan man altså ta. Har hatt veldig uregelmessige sykluser etter SA i februar, alt fra 28-45 dager. Har heldigvis fått time hos spesialt på mandag, men det passer jo litt dårlig nå som tanta kom.

Lykke til alle dere andre som har IKM eller er på overtid. Håper dere har hellet med dere denne mnd. God helg!!!

Klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig hvordan man kan gå fra å smile bredt i spenning til å få en sånn nedtur når tanta kommer.... og jeg er kun i 1. PP... gruer meg til disse nedturene. For det kan vel umulig sitte på 1. forsøk? Mensmurring nå, så jeg drømmer....vel LYKKE til i neste PP! Ta deg et glass vin med GOD samvittighet og nyt helgen.

Skrevet

Alltid nå dritt når tanta kommer på ufrivillig besøk.

Jeg fikk ho også på uanmeldt besøk til meg i dag, så her er ikke humøret på topp....

Skrevet

Jeg fikk tanta i dag jeg også... Dette er første måneden vi har forsøkt så jeg skal ikke klage. Regnet ikke med at vi skulle bli gravide med en gang. Særlig ettersom jeg ikke har vært helt sikker på hvor lang syklus jeg har. Nå har jeg kjøpt eggløsningstester, så denne måneden skal vi gå vitenskapelig til verks! Lykke til fremover alle sammen som har fått den dumme tanta på besøk! Blir spennende å høre om det skjer noe magisk denne måneden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...