Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 eldstesnupp er på overnatting hos sin tante, så jeg er hjemme alene m lillegutt på 5 uker - for en luksus m bare ett barn!!!!! er jo som å ha "fri" nesten det her!! så jeg skal vaske hus, vaske klær, se på idol og spise godis, og sove så lenge minstemann tillater imorgen, det trenger jeg viiiiiirkelig nå, trøtt som er dupp!!!!!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 I know!! ) I dag tok jeg ut største jenta fra barnehagen. Vi dro til byen og koste oss. spiste is og shoppet. Lillesøster var i barnehagen. Var såå deilig!! Et barn er ikke lenger slit, men ren luksus!!!!! Bøyer meg i støvet for hun her inne som har 8 barn!! Hun har jeg stor respekt for!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 å, så koselig ) det fortjener du!!!!! sitter alene, jeg... snupp sover og p har dratt ut... regner med han dumper inn i 4-5 tida i natt... hihi hvordan går det med bursdagsplaner? hvilken dato var det?
Rusketuska Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Det vet jeg alt om ) Her en kveld var 3 av mine barn på overnatting, satt bare med 2 igjen.... Var sååå stille og rolig her ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå