Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg er så forbannet nå.. Er det nødvendig at MIN mann skal sende tulle-meldinger til x`en sin?? Med begrunnelse at han må jo selvfølgelig ha kontakt med barnas mor.. men hallo!!! er det ikke litt unødvendig å gjøre det uoppfordret, uten noen grunn eller mening?? og nå venter vi barn sammen.. Tror ikke jeg orker mer.. Barna og deres mor gjør meg gal..... Føler meg VIRKELIG som nr 2 på alle lister!!! Huff.. må bare få ut frustrasjon....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Det var helt unødvendig av han. Når en er gravid er en jo litt sårbarn, og ekstra sensitiv. Tror jeg ville flørtet litt med en eller annen samtidig ville jeg øket opp å gitt han en kald skulder i tillegg. Så kan han se hvordann det svir. Eller så kan du jo bare si det til han, at du ble lei deg, og at du ikke satte pris på det hele. Det er jo mulig athan bare var ubetenksom. Han skulle skammet seg!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Det hjelper å skriiike tro meg. jeg tror jeg vet hvordan du har det og er godt å vite at det i perioder er flere som føler seg som nr 2. Er også gravid med en som har to barn fra før og en eks som gjør meg totalt sprø..... Håper bare jeg blir litt mindre sensitiv når babyen vår kommer til verden :-) Syns det er unødvendig sende uoppfordrede meldinger til henne og det syns jeg virkelig du skal si fra om !! Lykke til og tvi tvi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Heisann huff.... kjedelige greier. Nei, jeg synes slett ikke det er nødvendig at exen hans skal få tulle meldinger fra mannen din. Det er vel ikke akkurat skillsmissegrunn, men at du blir lei deg, og føler deg tilsidesatt, bør han jammen forstå! Argumentet hans med å ha kontakt med barnets mor holder heller ikke stikk, fordi du er den som skal komme som nummer 1 i huset. Hadde dette skjedd meg, hadde jeg rett og slett blitt sur. MEN, det viktigste her er vel å snakke med mannen din. Jeg er helt sikker på at det er deg han er glad i, fordi han har valgt deg som kjæreste, og fordi dere skal ha barn sammen. Samtidig bør han skjønne at du i din situasjon kan tenkes å ta deg nær av det. Fortell ham hvordan du har det, det er vel den eneste løsningen her!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Men hadde det gjort noe om det var en annen dame som fikk tullemelding, da?Eller er bare problemet at det er biomor? Det må da være bra at de har et såpass greit forhold at de kan snakke sammen uten at det bare handler om barn. Jeg tror ikke at din mann gjør dette for å såre deg, men han ser vel ingen grunn til at du skulle reagere på det. Jeg forstår at du er full av hormoner, det er jeg også nå fortiden. Men jeg synes nå at du ble sjalu litt uten grunn. Det er jo DEG han har valgt og DEG han venter barn med!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Nei, dette er ikke akseptabelt! Jeg hadde iallefall aldri godtatt det!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Unnskyld, Han må vel i grunn få sende sms til hvem han vil? Uansett om det er x eller en kamerat? Spiller vel ingen rolle. Det betyr jo at han er kompis med x og det er vel det beste? Eller? Min mann er god venn med sin x, og så lenge det er tullemeldinger og ikke "kom å ta meg" meldinger ser jeg ikke problemet. Personlig tror jeg at den dagen dere bruker energi på hvem han sender tullemeldinger til, så må det være noe som ikke er som det skal. Vær litt mer trygge på dere selv jenter. Som en annen skriver, det er deg han har valgt å ha barn med.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Takk for alle svar! Vi hadde, som dere sjønner en heftig diskusjon i går.. Men det ordna seg! Noe av problemet ligger vel kansje i det anonym over meg skriver, er for lite trygg på meg selv, og da er det lett å reagere sterkere på slike ting enn ellers... Men synes fortsatt det er unødvendig å ha den kontakten med x.. Er nå veldig sjelden at han tråkker over grensen min når det gjelder xen, så har nå tilgitt han for det i går..! Ha en fortsatt super helg alle sammen! Hovedinnlegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå