Gå til innhold

Scrappere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett litt i en bok for å få inspirasjon her, men stusser på noe.. For når det er masse stæsj på sidene, blir de ikke veldig tykke da? Hvordan blir det å sette de i album liksom?

Hilsen fru grønn :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sidene kan jo bli litt tykke,men albumsidene om er beregnet på scarpping er det ikke noe problem å få dem inni allefall. :) :)

Skrevet

Oki :-)

Er det sånn at det går an å sette inn ekstra sider i sånne album også eller? Synes det virker som det er så få i alle jeg har sett...

hihi

Skrevet

Jeg bruker ringpermalbum som er beregnet til scrapping, med 12 x 12 plastlommer i, synes de er geniale :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Uff.

Jeg er ikke så avansert, men synes det er gøy å scrappe, på min måte.

Jeg liker godt albumene de har på Nille.

De koster 69,- og har sorte ark, samt at det følger med noen hjørner til å feste bildene med. De er akkurat tykke nok, synes jeg.

Finnes i røde, grønne og blå.

Skrevet

Er det noen som vet om det er forskjell på kvaliteten på produkter på Nille og feks Panduro? Eller på Foto Knudsen for den saks skyld? Det er iallefall utrolig store prisforskjeller...

Skrevet

Jeg er jo som sagt ikke så dreven.. Men man merker iallefall store forskjeller på kartongen. Og så er det noe med at det skal være syrefritt..

Skrevet

du merker fort kvalitetsforskjeller... mønsterark på nille og fotobutikker er ofte tynne,og matte,jeg vil anbefale deg å handle på norske scrappebutikker,enten rett på butikken el på nettet. :) du får kvalitet for pengenge,og resultatet vil vare lengre..

er veldig greit å ha katong som er gjennomfarget også,at den ikke er hvit i midten.

@åsså må limog fargeprodukter være syrefrie,så lenge de kan komme i kontakt med forografiene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...