mayaya Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg har sett litt i en bok for å få inspirasjon her, men stusser på noe.. For når det er masse stæsj på sidene, blir de ikke veldig tykke da? Hvordan blir det å sette de i album liksom? Hilsen fru grønn :-p
OhBaby! Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 sidene kan jo bli litt tykke,men albumsidene om er beregnet på scarpping er det ikke noe problem å få dem inni allefall. :)
mayaya Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Oki :-) Er det sånn at det går an å sette inn ekstra sider i sånne album også eller? Synes det virker som det er så få i alle jeg har sett... hihi
snuppelure 74 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg bruker ringpermalbum som er beregnet til scrapping, med 12 x 12 plastlommer i, synes de er geniale
Hobbyfotografen og Em Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 http://bikuben.com/produkter/album/album-12-x-12/amm-urban-chic--rasberry--12-x Dette albumet har jeg. (så du spurte om hvor mange sider over her..) Det er 20 sider i denne, altså kan du scrappe 40 sider.. Syns det holdt her for noen av sidene ble litt tykke, og da passet dette akkurat. Har hele første året til Em der.. Må begynne på et nytt nå..
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Uff. Jeg er ikke så avansert, men synes det er gøy å scrappe, på min måte. Jeg liker godt albumene de har på Nille. De koster 69,- og har sorte ark, samt at det følger med noen hjørner til å feste bildene med. De er akkurat tykke nok, synes jeg. Finnes i røde, grønne og blå.
Matja Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen som vet om det er forskjell på kvaliteten på produkter på Nille og feks Panduro? Eller på Foto Knudsen for den saks skyld? Det er iallefall utrolig store prisforskjeller...
mayaya Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er jo som sagt ikke så dreven.. Men man merker iallefall store forskjeller på kartongen. Og så er det noe med at det skal være syrefritt..
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 du merker fort kvalitetsforskjeller... mønsterark på nille og fotobutikker er ofte tynne,og matte,jeg vil anbefale deg å handle på norske scrappebutikker,enten rett på butikken el på nettet. du får kvalitet for pengenge,og resultatet vil vare lengre.. er veldig greit å ha katong som er gjennomfarget også,at den ikke er hvit i midten. @åsså må limog fargeprodukter være syrefrie,så lenge de kan komme i kontakt med forografiene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå