Chevy mamman til Brage Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen der ute som har gode tips?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 la de sitte på potta hver gang du skal på do, henge opp klær, osv....
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 jeg hadde to potter, og en slik do ring. Hun slutta nå i sommer og det gikk kjempe fort å slutte med bleier. Jeg hadde potte i stua, balkongen og doring på badet. Når hun ville tisse og ikke klarte å vente så fant hun pottene i stua eller balkongen. Men etter noen ganger så var det lite morsomt, for det var mye mere stas å gåpå do som voksne og vaske hender. Viktig å ikke kjefte på barnet når den har tisset på deg, ikke gjøre så mye ut av det, men si jaja sånn skjer. Jeg kjøpte også inn MASSE søte truser som hun var med å velge. Når hun ville ha ny truse uansett om de hun hadde på seg var skitne eller ikke fikk hun velge en selv fra en skuff på badet der alle trusene hennes var lett tilgjengelig. Det var veldig stas Hun var 2,5 år gammel og vi brukte ja 10 dager på å slutte. Viktig å gi MASSE MASSE ROS!!!!! Og spørre ofte om de må tisse. Vet ikke hvilken andre råd jeg skulle gitt deg. Prøvde med klistermerker og sånne belønninger med det funka ikke hos oss, da hun maste om det hele tiden uansett om hun tissa eller ikke.
Chevy mamman til Brage Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Setter han på potta ganske ofte, etter en stund sier han får ikke til. Har fått masse ros og han er kjempe stolt de gangene han får til. Men hva med barnehagen? De har ikke tid til dette vil jeg tro.
MiPE Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Vi satte frem potta, og han fikk gå når han ville. Fikk masse ros, ville han ikke så var det greit det også. Sluttet når han var 2 år og 2 mnd. Hatt noen uhell men det må man regne med. Han er kjempestolt, og glad i trusene sine!! Vi bruker fortsatt bleie på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå