Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 hvordan går det m dere\ håper alt er bra!!! stor klem fra oss
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2007 dytt
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 dytt
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg er nå mest nysgjerrig på deg da.. hvordan går det med deg og dine to små?
Ane** Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 heeeei! joda, det går bra. I morra blir snupp 3 år, så nå om dagen er det bare bursdager og mye besøk. hehe. mini er jo snart fire måneder, så her går det unna. hehe. hos deg da? må få kommet meg avgårde snart å hilst på dre, men har vært så mye i det siste...!!! alt bra eller?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jo takk takk, her går det fint!! Fakisk lettere enn jeg hadde trodd ;o) Men jeg så for meg HELT kaotisk jeg da, he he, ikke noe middag, og klesvask som flyter over ;o) Men det går rundt, he he, litt hektisk til tider, og litt lite søvn, men ellers bare fint =) Takk for at du spurte!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Åh bursdag, så gøy! 3 år ja, de blir store!! Her er alt bra, koser meg med de søte små Lillemann har blitt ganske stor allerede, vokser sååå fort. Vi kan komme utover en dag vi også! Gjerne om eldstesnuppa er hjemme da, så blir det litt morsommere for Vilde! ) Er jo lettere for meg som har bil, nå som minstemann ikke er sååååå liten lenger! Trives godt i bilen han ) Så bare si fra om det passer en dag!!! Håper snuppa blir frisk til bursdagen sin imorgen da! har ikke du bursdag snart og?? hmm... syns jeg husker noe.... GRATULERER MED DAGEN IMORGEN LILLEMOR!!!!!!!! Stor klem fra oss )
Ane** Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Hadde bursdag for 3 uker sia jeg. hehe Jo bare å komme hit altså, emilie er hjemme tirsdager og fredager, og annahver helg da.. Liker han å kjøre bil? så deilig!! Mini hyler hele veien hu, samma om det er bil, buss eller hva. Sinnsykt kjipt! Så bra alt er fint med dere! Må jo få se han snart! Han er sikkert kjempeliten!! hihi. Hilse Vilde masse! Åsså må vi prøve å sees snart!! Er jo en evighet sia!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2007 Åh gratulerer med dagen som var!!!!!! =) Kanksje vi kan få til en dag neste uke da?? hadde vært koselig! Tror minstesnuppa di er sånn som Vilde var jeg... hun skrek i bil og vogn, dugde ikke i det hele tatt, og måtte ligge på fanget og sove eller bli bært... Huff. Er hun sånn ennå? Eller slår hun seg til ro alene? Har ikke fått brukt den ringslyngen jeg kjøpte jeg... kommer kanksje behov etterhvert da.. Mathias er ikke så liten lenger, he he, vokst MASSE, og lagt på seg rundt to kg, så blitt stor gutt, he he!! Ha en fin dag, og nuss til de søte små!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå