Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er det noen her som gidder å forklare hva skambeinet er og hvor den ligger? *flau*
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Skambenet er vel det benet som ligger under der hårene vokser på "hønemor", hehe! For å forklare det litt enkelt ) Tror jeg da... ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 hmm? oki. men er det "vanlig" å ha vondt der? det føles ut som det kommer til å brekke.. vet ikke hva jeg skal gjøre klarer så vidt å gå
KristineH79 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Høres ut som bekkenløsning i symfen.(brusken som holder bekkenet sammen foran) D har jg, kjenner d når jg går og gjør vondt å snu seg i senga... Du burde få henvisning til fysio der finner dem ut om d er bl og legger opp behandling...
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Er tegn på bl ja, som KristineH skriver. Har hatt det siden uke 12... Ikke noe godt, de fleste får vondt der mot slutten når hodet presser nedover.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 oki. trodde det var noe som var galt med meg... det er veldig vondt å snu seg i sengen ja.. er i uke 32 imorgen. han kan vel ikke ha snudd seg enda... og heller ikke festet seg??? Hadde ikke noe plager med min første, men det er snart 6 år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå