Mia_I Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Her faller det fortsatt av, fire måneder etter fødselen. Er fortsatt noe igjen, heldigvis, men er drittlei av å plukke opp lange hår fra oooveralt.. Noe håp om at dette skal slutte snart? Fullammer fortsatt, vet ikke om det har noe å si?
Kaia25 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Npen sier at det skjer når du slutter å amme. Jeg vet ikke, jeg mister fortsatt... (snart 5 mnd etter fødsel)
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg røyter som en gal og er nå 5 mnd siden fødsel..
Mayken Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Ina er 10 1/2 mnd og jeg mister fortsatt hår. Ikke så ille som for 5 mnd siden, da hadde jeg store viker. De vises ikke lenger for håret har begynt å vokse ut igjen. Var hos frisøren for litt over en mnd siden. Hun sa at det nok ikke kom til å gi seg før jeg var ferdig med å amme. Hun sa noe sånt som at håret ikke ble normalt igjen før ca 9 mnd etter ammeslutt..... ikke vet jeg, men det roet seg etter at jeg trappet ned på ammingen, selv om det ligger hår etter meg over alt fortsatt.
Gjest Ut på tur Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Mange som sier det slutter ved ammestopp. fortsatt masse hormoner i kroppen når vi ammer
DiddiDaddi Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Hos meg ble det mye bedre da snuppa var ca 6 mnd, så forhåpentligvis roer det seg snart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå