MissBehave Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg skal ha keisersnitt om noen uker pga.foranliggende morkake.Den har ikke flyttet seg en millimeter. Jeg bare lurer på hvor lenge ca. er man på sykehuset etter en slik operasjon? Blir mest sannsynlig lagt inn för tiden også. He he,fikk plutselig litt travelt med å planlegge ting
kattungen Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Man blir lagt inn samme dag og er der 4-5 dager. Lykke til;)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Før lå en vel 5-7 dager ca. Nå er det mer opp til deg faktisk, jeg hadde KS en torsdag, ga selv beskjed om at jeg ville hjem snarest. Skulle egentlig reise hjem lørdagen, men siden vesla skulle ta føllingprøve søndagsmorgen kl 8 så valgte vi å bli en natt til. Dersom du kommer deg fort etter operasjonen, amminga går greit og du er klar for å reise hjem så er det nok helt opp til deg selv =) Lykke til =)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg var på sykehuset i 5 eller 6 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå