Gå til innhold

"deilige meg..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

tone damli aaberge( eller hvordan det nå skrives) er irriterende pen!!!!!!! Åhhh... men ikke så mye annet å komme med enn utseende.. hun er litt for høy på seg selv.. jadda jadda jadda.. så kan alle svarene om sjalusi bare komme, og jeg er "mann" nok til å innrømme at jeg er sjalu!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tone Deilige Aaberge heter hun vel.

Skrevet

Hun er jo en liten lubben unge. Pent ansikt , ikke noe annet.

Skrevet

hun er ikke mye lubben lenger. Tone deilige aaberg( kusinen til albert aaberg kanskje??) har gått ned i vekt vises det på de ferskeste bildene i her og nå denne helgen. oh yeah. Kanskje hun har kastet seg på babyfood-dietten? eller kanskje hun ble så kvalm av alle melkesprengte pupper som dingler over kaffekoppen på kafeer at hun rett og slett har spydd seg tynn???

Skrevet

sikker fått en spiseforstyrrelse... er jo så "inn" blant kjendisene.... ender nok opp med å skrive en bok om det til slutt:`` mitt liv ut av spise helvete``

og overskrifter som: Endelig funnet tilbake til freden og: Presset ble for stort

Skrevet

Stakkars Tone. Det er ikke lett å når man ikke er pen, men jeg tror det er enda verre å være veldig pen! Alt dritt man må tåle å høre pga av andres misunnelse. Hvorfor er det ingen som sier at Mari Maurstad er høy på seg selv? FORDI HUN IKKE ER PEN, og da gidder vi ikke bry oss...

Skrevet

Mari Maurstad har i tillegg den fordelen at hun ikke har blitt kjent pga. utseende sitt, så derfor får hun også mindre fokus på det. For en teit diskusjon!

Skrevet

Jeg kunne godt hatt sex med henne jeg :D

Lurer på hva hun syns om hemorider og strekkmerker. Og for ikke å glemme den deilige lukten av utedass jeg har under armene til tider.

HAHAHAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...