Gå til innhold

Sebastian setter seg opp selv:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har endelig knekt koden på hvordan han setter seg opp selv. Det er kjempeflott for da slipper mamma å ha dårlig samvittighet hver gang han sitter:)

Han er skikkelig på hugget for tiden. Klatrer opp og står på kne, er oppe på alle fire og flytter armer og ben så nå er det snart krabbing på gang også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult! Sebastian er så flink. Vi så jo på med stor iver da han dro seg opp langs lekegrinda og ga oss det ertende smilet "følger dere med eller?" og ble så kry da vi alle kom med imponerte tilrop :-)

Sånn som han spinner avgårde forundrer det meg om han ikke krabber snart ja. Han sitter jo så bra allerede, men jeg skjønner det med samvittigheten...men nå slipper du å tenke på det! Som han vokser han lillegutten din :-)

Mia hilser og gir stor "du er helten min"-klem :-)

Skrevet

åååå så flink han er!! Han var jo så stolt når han tok tak i lekegrinda og satte seg opp på kne også hehe, kjempeherlig!

Er nok ikke lenge før han krabber skikkelig heller, synes han hadde riktig så fin fart på åling iallefall :-)

Skrevet

Wow, så flink han er! Han tar jo alt så utrolig fort også. Så jo hvordan han føk rundt i et voldsomt tempo i går. Moro å sitte selv, da. Kan tenke mor og barn var like stolte!

Vi gleder oss til han kan lære bort noen triks!

Skrevet

Så moro! Tenker han var stolt når han fikk det til! Ja, da krabber han sikkert ordentlig snart. Eller så dropper han det der med krabbing og reiser seg opp og begynner å gå istedet...!

Skrevet

Så flink Sebastian er! Det er nok ikke lenge til han krabber avgårde i full fart. Det blir spennede å se når han begynner å krabbe eller om han begynner å gå først.

Skrevet

Så moro da!! SKikkelig arti å se Sebastian, for han er liksom den første på så mye. Da vet man at det er ikke lenge før våre også kommer etter :-)

Skrevet

Ååå så moro,kjempeflink liten gutt :-) Det er nok ikke lenge før han farter rundt, nei!!

Tobias har nett blitt en racer til å rulle rundt begge veier. Han har rullet en stund fra mage til rygg, men det var først i forrige uke han fikk til å rulle fra rygg til mage :-)

Skrevet

Så gøy! Nå kommer det til å gå fort fremover... Jeg husker når Benedicte begynte sånn, så tok det ikke mange dagene før det var fult kjør...

Gleder meg til å se han i farta.....

Skrevet

Så moro da. Her går det fremover må jeg si. Tulla vår trives enda best på magen.

Skrevet

SÅ FLINK HAN ER DA.

Må si jeg grugleder meg til oda gjør det samme ,

Litt deilig å fremdels vite hvor hun er til enhver tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...