Gå til innhold

Hehe.. Oi sann.. =)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom skravle nå... Og innså plutselig at jeg egentlig er et godt stykke på vei jo... hehe... for nå har det begynt å komme damer med termin i juni-08..... =) Og jeg har i januar.. hehe.. Følte plutselig at jeg var kommet så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vi er jo lang, men hvorfor føles det som om det er 100 åt til januar da? utolmodig jeg...

Skrevet

Er du?? hehe.. Jeg syns tiden går så fort jeg.. Og jeg syns det er så deilig å være gravid.. Er jo ikke lenge igjen jo.. Under 4 månder..

Når har du termin?

Skrevet

Ja, tiden går fort!=) Har termin i januar jeg også, og i dag er det 99 dager til termin!=D

Endelig to-sifret!=)

Skrevet

Har igjen litt mere jeg da.. har 115 jeg.. men det er jo ikke lenge siden jeg satt å gledde meg til det skulle komme under 200 jo.. hehe... og snart er jeg under 100.. Hvor blir tiden av da?? =)

Skrevet

Jeg bruker i allefall en hel masse tid på å bare kjenne på sparkene fra han der inne og å se på hvor mye magen "hopper" når han turner som værst der inne!=) Hehe. Tror jeg kommer til å savne magen en del når den er borte jeg...

Skrevet

Ja, kjenner det blir litt vemodig å ikke kjenne de søte dultene. :) Og den struttende magen.. Liker den jeg. hehe... Og sambo syns jeg kler den, og det syns egentlig jeg også.... *ler*

Skrevet

he he, jeg tenkte det samme da jeg så noen damer her inne med termin i påsken:)

Skrevet

Ja.. men i juni da... hehe.. det er leeeeenge til jo... =) er jo sommer igjen da jo.. hehe..

Skrevet

Jeg vet:) det er jo ETT ÅR TIL! Det er rart å være halvveis allerede. tiden går veeeeldig fort!

Skrevet

Ja, den gjør det.. det er jo snart over jo.. hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...