prøvekluten+3små Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 mindre enn før? kom plutselig til å tenke over dette i dag..og seff når jeg begynner å tenke på det,så får jeg ikke den responsen jeg vil ha fra magebeboeren..så jeg ender opp med å tirre den skikkeli..hihi,såppas at den gir fra seg en femseks kjappe spark for så å bli relativt rolig igjen..sover de kanskje mye?
sivilivikivi Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Min baby beveger seg litt mindre enn den hun gjorde før. er i uke 38+5dager. men når jeg har lagt meg så beveger hun seg så mye at jeg går på do nesten hver halvtime. Og på dagen sover hun mye
babyboom25 og nathalie:))))))) Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 hei.. jeg må virkelig si at jenta jeg har i magen sparker konstant utenom natta.. jeg blir skikkelig sliten og det gjør vondt i tillegg. men jeg er kjempeglad for at det er liv inni magen.. hadde blitt bekymret hvis hun ikke sparket.. men av til på kvelds tid da hun sover så kan jeg tirre hun litt med en sjokolade da sparker hun og vrir seg.. hehe.. men husk det er trangt om plassen i uke 38.. så de beveger mindre på seg.. utenom min..hehe.. er enn fotballspiller eller bokser skulle man tro.. jeg har kun 12 dager igjen.. enn du? klemmer fra en sliten
prøvekluten+3små Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 jeg har 17 dager igjen..er egentli ikke plaga med lite bevegelser jeg heller..men typisk er det når en begynner å tenke over det,da vil den ikke nei!
miss_chica Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 her er det myyye liv. hikker masse, romstrerer så godt han kan og tar helt av. syns nesten det har blitt mere og mere ettersom plassen har blitt trangere, men men.. skal jo ikke klage =) lever gjør han hvertfall =)
petrus Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Her er det masse spark, slag og vendinger store deler av dagen.. Så jeg lurer på når h*n sover.. Heldigvis er det rolig på natta.. Men det er skikkelig ubehagelig når h*n vender og snur seg... Er i dag 38,1 uker så ikke så lenge igjen.. Går egentlig bare å venter på at noe skal skje, da jeg har hatt noen falske alarmer...
snart mamma t 2:-) Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 jeg er snart i uke 38...her er det mye liv på dagen!! nesten hele tiden..går knapt en time-en og en halv time før den sparker igjen. om natten er han rolig og det er litt deilig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå