Gå til innhold

når forteller dere den gode nyheten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker til familie, arbeid, venner osv.??

Jeg jobber på en utsatt arbeidsplass, så jeg lurer på når jeg bør fortelle det er bare 4 uker på vei...??

jeg tenkte 1 november?? eller om jeg klarer å vente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 4 uker på vei da jeg fortalte det til mamma. Resten av familien fikk vite det når jeg var 9 uker på vei i forbindelse med at vi flyttet fra sørnorge til nordnorge.

Jeg valgte å vente med å fortelle noe på jobb til de magiske 12 ukene var over og jeg hadde vært hos den nye legen og forsikret meg om at alt var i orden. Da var jeg 13 uker gravid.

Skrevet

lagret seg før jeg fikk svart ferdig... jeg var vel rundt 9 uker på vei, for vi fortalte det til de nærmeste etter jeg hadde vært på tidlig ul (pga blødninger)... Resten har vel jungeltelegrafen tatt seg av, men er fremdeles mange som ikke vet noen ting. Og siden magen ikke er så stor enda, så klarer jeg å skjule det enda for ukjente. Hihi, og jeg er 25 uker på vei...

Skrevet

her vet alle det allerede...

Skrevet

Fortalte det til jobb og familie da jeg fant det ut, var da 8 uker på vei. Jeg var ganske dårlig og fant ut at det var bedre å fortelle det, så kanskje folk skjønte litt mer av hva som skjedde med meg... De nærmeste vennene fikk også vite det da. Nå vet vel "alle" det, er i 13 uka nå.

Skrevet

Vi fortalte det igår - er 13+4 idag.

Celine hadde på seg body hvor det sto "Jeg skal bli storesøster" på

Skrevet

Vi har uforvarende fortalt det til familien allerde. Akkurat som sist gjettet de det med en gang.

På jobb venter jeg til uke 11 eller 12. Det passer godt med at høstferien er over.

Skrevet

Vi fortalte det til mødrene våre da jeg var bare to uker på vei, hadde

ikke greid å skjule det uansett:o)

Restenfikk vite det rundt 3 mnd.stadiet, men jobben fikk vite det

etter 8 uker, da jeg var endel dårlig... Følte jeg måtte forklare

hvorfor jeg ikke var i form, flere dager var jeg nødt til å

reise hjem...Du forteller det når du føler for det, du bestemmer

jo selv!

Skrevet

Fortalte det til alle med en gang vi fant det ut begge gangene =0)

Skrevet

Hei:)

har fortalt det til foreldrene vår allerede. og de nærmeste vennene. Resten får vente til uke 12. Lurer på når jeg skal si det til jobben..

Skrevet

hvordan vet man at man er gravid når man bare er to uker på vei?

vi fortalte det til søsken og foreldre med engang..men fortalte det til resten i går... det fordi jeg er så dårlig... så måtte si det på jobben osv..

er nå 9 uker i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...