meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg finner ikke igjen hvor batteriet sitter. Kan ikke huske det fra jeg kjøpte den heller. Og i dag klikka og låste telefonen seg helt, så nå trenger jeg å vite det. Hjelp meg, dumme og tydeligvis "blondere" enn jeg liker å tro meg:(
*Kleopatra Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Ehm, er ikke det under dekselet på baksiden da skal tro? Simkortet er i hvert fall på baksiden av skjermen, når du drar mobilen ut liksom.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Ja, simkortet finner jeg helt fint. Men hvor i svarte er batteriet? Under der igjen da? og hvordan får mand et evt ut?
*Kleopatra Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Nei, heilt på baksiden av mobilen, der kameraet er. Prøv å pirke av dekselet, det skal gå av:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 skal prøvde så teit ordning, for det sitter jo kjempehardt fast og hva gjør mn da om tlf plutselig klikker...? Ikke fornøyd med tlf akkurat nå. Takk:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Fikk det til nå, men trengte virkelig lirkehjelp for det dekselet bak der ja:( Takk for hjelpa Bianca!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Åpne opp lokket (hadde mobilen før...) Eller åpne opp den saken hvor laderen skal inn... så er det en rød strek inni der. Stikk noe ned så du er nær den, og den er en knapp som åpner dekselet bak:)
*Kleopatra Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Hehe, der lærte jeg noe nytt. Visste ikke at det bare var å trykke på knappen, da var det lettere å få av dekselet:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2007 Ja, det var lurt! Takk siklerotte!! Tydeligvis ikke bare jeg som ikke vet alt om denne mystiske telefonen.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Jeg hadde den i 3 uker før jeg ikke gadd mer (ok, jeg mistet den...) Men dritt telefon! Men er nå godt over 1 år siden jeg hadde den... MEn husker hvor innviklet alt det der var=P
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2007 Ja, jeg er ikke helt fornøyd selv. Men har holdt ut godt over året nå og skal og å holde ut til jeg får jobb (og kanskje lenger om ikke den konker helt ut).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå