Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Har termin 13 desember og sliter virkelig med hvilken vogn eg skal velge... NOr\en som har noe bra tips`? Har tenkt litt på simo kombi...men det fordi eg egentli bare har hørt om den... Passe den bra til ett vinterbarn?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 OTH Urban Jungle! Superfin, og perfekt til baby som kommer om vinteren, og kan over i sporsvogndelen neste vinter! Sjekk evt barnevognguiden.no
86frøken & lille krapyl Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Jeg her også tenkt på simo kombi, rett og slett fordi den er stødig og beregnet for norske vinterforhold. Blir nemlig en vinter-baby her også Har sett litt på forskjellige vogner og foreløpig kommet frem til at det er den beste.. Mamma var forøvrig veldig enig og hadde gode erfaringer med det merket fra tidligere! Tror kanskje bakdelen med den er at den blir litt tung (ca 20 kg), ettersom man har sportsdelen også som en del av vogna hele tida, da er det jo greiere med en duo-vogn (ca 16 kg). Vanskelig den avgjørelsen der... Spørs jo på hvordan du regner med å bruke vogna, både ut fra bosted og terrenget. Men satser uansett på en simo-vogn, jeg Lenge leve vind-og-vann-tett!! Ellers kan jeg jo anbefale at du sjekker ut barnevogn-debatten her
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 vi har emmaljunga city cross kombi vogn, er foreløbig veldig fornøyd m den (flere vi kjenner har den og er veldig fornøyd) er uansett veldig kjekt m kombivogn, om man ikke har heis f.x.. mye å velge i!!
Anele&Solstråla Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 anbefaler emmaljunga duo edge duo combi eller clasic duo combi. Fine og solide vogner. Selv har jeg kjøpt en emmaljunga classic duo combi 2008 modell:) Termin i nov. Stor og romslig bag!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 takk for mange bra tips... =) Vi gikk for simo combi vi.. fikk en bra deal på sørbø...og er kjempefornøyde...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Det var tilbud på sørbø kun i helgen som var.. )= =) og vi fikk en komplett simo kombi vogn for 3990... =) So happy.... Vuderer du og å kjøpe? Syntes den var såååå bra og det at de har kommet med det nye softline systemet gjorde det enda bedre... da kan du skifte innerstoffet i vogna når du vil for kun 299.. Vips så har du en fornyelse på vognen.. Det tenker jeg å gjøre når eg går over til sportsdelen.. Hilsen jente med lille Iben i magen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå