Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Nede, oppe eller i hele magen? Hvordan kjennes det ut?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg er en av de heldige som har kynnere som ikke er smertefulle trass i at jeg en andregangs. Kjenner bare at hele magen strammer seg og blir hard, ikke ubehagelig en gang.. :-) Var på overtidskontroll med førstemann, lå med ctg-registrering og det ble registrert kraftige, regelmessige kynnere som jeg knapt kjente, noe jordmora syntes var ganske utrolig. Så man kan ha kraftige kynnere selv om de ikke er vonde :-)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 jeg merker det i nederste del av magen, med sånne slags 'krampeaktige' smerter, og området blir stenhardt. Noen ganger kan jeg også merke det samtidig og i nederste del av ryggen.
KristineH79 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 magen min blir hard spess øverst, men merker d ik om jg ik tar på magen når jg har d...
Tussa og Sofie Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Jeg kjenner dem nede til høyre, og at jeg det "drar" nedover i hele underlivet, de er litt smertefulle (ikke smerter, men sånn at jeg ikke uten videre kan overse dem) og har vært det hele svangerskapet hos meg!
babyboom25 og nathalie:))))))) Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 jeg kjenner det nederst i magen.. mensen lignende murringer. magen blir hard.... har det nå som jeg skriver.. ubehagelig syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå