Gå til innhold

Hvor har dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nede, oppe eller i hele magen? Hvordan kjennes det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en av de heldige som har kynnere som ikke er smertefulle trass i at jeg en andregangs. Kjenner bare at hele magen strammer seg og blir hard, ikke ubehagelig en gang.. :-) Var på overtidskontroll med førstemann, lå med ctg-registrering og det ble registrert kraftige, regelmessige kynnere som jeg knapt kjente, noe jordmora syntes var ganske utrolig. Så man kan ha kraftige kynnere selv om de ikke er vonde :-)

Skrevet

jeg merker det i nederste del av magen, med sånne slags 'krampeaktige' smerter, og området blir stenhardt. Noen ganger kan jeg også merke det samtidig og i nederste del av ryggen.

Skrevet

magen min blir hard spess øverst, men merker d ik om jg ik tar på magen når jg har d...

Skrevet

Jeg kjenner dem nede til høyre, og at jeg det "drar" nedover i hele underlivet, de er litt smertefulle (ikke smerter, men sånn at jeg ikke uten videre kan overse dem) og har vært det hele svangerskapet hos meg!

Skrevet

jeg kjenner det nederst i magen.. mensen lignende murringer. magen blir hard.... har det nå som jeg skriver.. ubehagelig syns jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...