Gå til innhold

tror denne pergoen spiller meg et puss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm om en uke så litt tidlig med symptomer, men det "ordner" og strekker der nede pluss at jeg har masse, og da mener jeg MASSE melkeaktig utflod.. Noen andre som har hatt det sånn på pergo?

Tør ikke tro det er noe annet enn den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...høres jo ganske lovende ut da. Jeg har hatt trippel kur nå og verket veldig i puppene etter EL. Verker litt enda, men ikke like mye. Har ikm i dag faktisk, men testet negativt i ettermiddag. Har hatt mensmurringer siden mandag, men ingen tegn til TR enda.

Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste...hehe.

Masse lykke til :))

Skrevet

Ja la oss håpe at vi begge hopper over til 1 tri.denne gangen - det har vi fortjent. Jeg har forresten ikke antydning til ømme bryster, forrige Pergo kur var de ekstremt ømme.. Hmmm

Lykke til i hvert fall.

klem

Skrevet

Hei. Jeg går også på pergo. doble kurer. Hender jeg får vondt i puppene, og merkelig følelse i magen, men er jo aldri noe som skjer. Jeg har også masse melkeaktig utflod. Dette har blitt et"problem" etter at jeg startet på pergo. Opplever også at tr kommer litt uregelmessig, og klarer ikke finne el. de månedene jeg ikke tar pillene.Håper det klaffer snart. Krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...