Gå til innhold

Hva tror dere er mest utfordrende å oppdra? Jenter eller Gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe jeg innbiller meg at jenter blir såå vanskelige i puberteten jeg...Venter min andre gutt så jeg har ingen å sammenligne med...Noen som har en av hver her? Hva tenker dere om saken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har en av hver, en gutt på 22 dager, som er verdens snilleste (hehe, vet det ikke var det du tenkte på), og en jente på 3 år (bursdag i dag :) Wiii), og hun er INGEN enkel sak!! "glad" for at jeg fikk en gutt nå, så har jeg bare en og krangle om badet med om 10 år ;)

Skrevet

Jeg har også en av hver. Gutt på 3 år og 8 mnd, og jente på 10 mnd. Og jeg må vel si at til nå har jenta vært "vanskeligst" :-) Nå er jo riktig nok eldstemann i trassalderen de lux da, så han er jo mer vanskelig i seg selv. Men, har en feeling av at jenta blir hakket verre :-)

Skrevet

Jeg tror også at jenter kan være verre...har en av hver selv og jeg må si jeg gruer meg mer til jenten kommer i puberteten, enn gutten min...;o) Jenter har så lett for å bli innesluttet og surmule mens gutter kanskje tar opp ting der og da og blir ferdige med det - er bare noe jeg har inntrykk av da, har jo ingen erfaring med det, så kan jo være jeg tar skammelig feil;o)

Skrevet

Har to jenter, så kan ikke sammenlikne ift gutter. Men sammenliknet med hverandre så er de enkle og vanskelige på helt forskjellige måter. De er veldig like av utseende, men ellers overhode ikke. Ønsker meg ingen gutt, for i min slekt pleier guttene være spinnville :-D i alle aldersgrupper...

Skrevet

Jeg har ei jente på snart 10, her begynner hormonene å leke seg ja.

Kan plutselig bli skikkelig tverr og vanskelig.

Er plutselig blitt supersjalu og tar lett til tårene.

Vanskelig alder ja. Og verre skal det bli. hehe

Og så har jeg en gutt på 7.

Veldig uvant å plutselig ha en som skaper uro over alt hvor han ferdes. Jenta mi var stille og snill overalt.

Merkelig å få 2 så forskjellige unger

Og så har jeg en liten en på 10 mnd. Han er bare snill enda.. hihi

Jeg tror ikke det er noen forskjell om det er gutt eller jente. Det er personligheten som spiller inn her.

Men erfaringen min er at gutter gjerne er mer voldsomme, tar den lett helt ut og blir ferdige med problemene der og da, mens jentene krangler mer i det skjulte. Baksnakker og fryser ut.

vet ikke helt hva som er værst jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...