Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Vet det er fullt av innlegg om lakserolje her inne, men orker ikke leite.. Det er mye om og men med denne oljen vet jeg, og jeg er veldig usikker på om jeg skal prøve, var i dag og kjøpte ei flaske. Hvor mye er grensa for å ta holdt jeg på å si? Står ikk enoe om det på flaska, holder det med 1 t skje?? Er så usikker, men også så sliten... er langt på overtid nå. Håper på masse svar, får vel en del kjeft, så holder meg anonym her Hilsen fra sliten overtidsdame
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 lakserolje, begynn med 1 ts, så kan du øke til 2 dagen etterpå, bare for å vende magen til det.. Bland det helst med havergrøt men ikke noe som er så varmt. da blir det mindre effekt.. Anbefaler deg åsså til å være forsiktig..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg begynte med 2 ss to ganger på en dag, men det ga ingen effekt (blandet i varm havregrøt, da...). Neste dag tok jeg 4 ss, og da gikk vannet samme natt. Jeg ble ikke dårlig i det hele tatt, men vet om andre som har spydd hele fødselen pga dette. Prøv deg forsiktig frem.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Man spyr uansett gjerne under en fødsel. Skal godt gjøres å kunne "vite" at det var denne oljen. Jeg spyr av intens smerte. Fødsel, brukket arm osv og jeg ligger og spyr opp innsiden av tærne...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Prøvd med lakris rot - te? Jeg kjøpte det med jenta mi, en uke over tida. Drakk tre kopper en kveld, etter 2 timer gikk vannet... om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke... men kanskje litt tryggere enn lakserolje å prøve alikevel? Fås kjøpt på helsekost butikker..
Krokka og prinsessa Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Vil bare kommentere at lakisrot-teen ikke funker på meg i alle fall....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Har født før, spydde ikke og hadde en kjempe fin fødsel Har tatt 2 ss nå med lakserolje, merker ikke annet enn at ungen er veldig livlig og det kommer rumle lyder i magen hehe =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå