77modell Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 har vært med kiropraktor i dag å han sa ho hadde det......... Legen snakka så vidt om det tidligere, men trodde ikke kunne være det, men er vel mest sannsynelig det. Å etter å ha lest om det er jeg overbevist! Noen med kjennskap til det?
77modell Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2007 Ingen som har kjennskap til det?
dama Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 www.kiss-kidd.no har tre barn med det... eldstemann fikk ikke behandling før han var 7 år.... det er manuellterapauten som behandler det... du trenger ingen henvisning
Maaaamy. Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Hei hei. Vår datter hadde det, men det rettet seg av seg selv da hun var rundt syv mnd. Så det var vel i lett grad. Jeg leste meg til det, for hs var heeelt uenig med meg. Tok det opp med legen, som henviste oss til sykehus da hans egen sønn hadde hatt det. Men da vi endelig fikk time, var hun blitt mer aktiv og kom seg litt etter litt. Da sa legen på sykehuset at slik vi forklarte det, og han såg på bildene var han ikke i tvil.. men at det noen ganger rettet seg av seg selv når de ble så store at de kom seg rundt om osv.... Så ellers vet jeg ikke så mye om akkurat dette....
77modell Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 ja skal snakke med legen på tirsdag. Får vel bare ta det litt etter litt. Var mye nyttig info på den sida ja:)
varg veum Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 ja har en datter med det... kontakt en manuell terapaut da det er de som er spesialisert seg på det (ikke alle som har de riktige kursene og sånt men da vet de nok hvem som har det) Man trenger ikke henvisning som de sier over her..
Maaaamy. Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Legen vi var til var utlandsk, så kanskje derfor vi ble henvist til sykehuset???? at det er andre regler i andre lang.. for vi ble det i hvertfall.... men men,, nå vet jeg bedre dersom det skulle skje med neste mann. Legen på sykehuset virket som han hadde lite peiling også,,,, Men siden snuppa kom seg, så trengte vi ikke tenke mer på det da. ellers hadde jeg vel lært mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå