Gå til innhold

Noen som har dansemus her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de å ha i hus?

Krever de mye? Trenger de mye kos/blir de tamme?

Er det et fint dyr å ha for en 5-åring?

(Har selvfølgelig ikke ansvaret alene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg har ikke, men har hatt:)

De krever ikke mye, bare mat og friskt vann hver dag, og rent bur i ny og ne:) Ja, de kan bli tamme ved mye kos. Men tror de er litt for små for en 5 åring.. Ville tro h*n har mer utbytte av et marsvin.. De er litt større og bedre å kose med... De er litt dyrere, men de krever ikke mer enn ei dansemus...

Skrevet

jeg har hatt . ville nok ikke kjøpt dansemus til en 5 åring for de er ganske små og tåler lite. som det skrives her : ville heller kjøpt marsvin event. kanin .

Skrevet

Okei...

Problemet er at jeg er allergisk mot både marsvin og kanin:-(

Skrevet

hmm ok.. men tåler du da dansemus???

Skrevet

da ville jeg tenkt kanskje på noe annet .. men dansemus er ganske små altså.. man har jo også hamster men de er nesten like vare som dansemus..

Skrevet

Vet ikke..jeg tror det. Uansett så er de så små at de avgir lite av det jeg reagerer på:)

Nei, vi får vel gå for fisk da:)

Jeg tåler faktisk katt da....det synes jeg er rart:-/

Men siden vi kaskje skal flytte snart, så er det dumt å skaffe katt.

Skrevet

Spørs om burdyra har noe annet i pelsen eller noe enn katter som du ikke tåler.. Ville tro at om du er allergisk mot marsvin, at du da også var allergisk mot dansemus... Fisker er fine de:) Ikke så mye å kose med da men... hehe:) Kan jo eventuelt skaffe katt når dere har flyttet da.. Ellers så er det ikke noe problem å flytte med katt heller... Om den har begynt å være ute når dere flytter, er det bare å holde den innendørs en 2 til 3 uker, så kan dere slippe den ut igjen:)

Lykke til med valg av husdyr uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...