Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt noen filmer fra fødselen på hjemme sia mi for den som kanskje kunne tenke seg å se:)

er passord på siden med filmene men send meg en pm om noen vil se filmene så får dere passordet:)

hjemmesiden er : www.tigernoglucasiben.piczo.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innboksen din er nok full, får ikke sendt deg pm

Men det passordet du oppga får jeg beskjed om er feil....det passordet som er til filmen.

Prøvd flere ganger...

Skrevet

ja fikk pm:) det er for at du har trykket på fødsel, filmene ligger på siden som heter filmer fra fødselen:)

Skrevet

Det funker ikke. Jeg skriver inn passordet, og trykker på view site, men det skjer iiiingen ting da. Har prøvd flere ganger, men det står bare heeeelt stille.

Skrevet

så rart altså, har sjekket dem i både firefox og eksplorer og de funker de altså:) for å sjekke at dere har trykket på rett, det er 3 sider med passord, lucas iben og fødselen (det er siden med fødselshistorie på) har ett passord.. det er det passordet som begynner på B!

Siden som heter: filmer fra fødselen!!! har passordet spm begynner på R.. begge passordene skal skrives med små bokstaver, om dere har trengt nett kan det ta litt tid før filmene er "loadet"..:)

Skrevet

uff.. jeg skrev feil igjen.. mente at passordet begynte på N ... IKKE på B!!!

for ett pes altså:(

Skrevet

bare titt ivei:) ble så mye krøll med passordene at jeg har fjernet dem KUN for i kveld:) så bare se:)

Skrevet

Jeg kommer inn, men filmene starter ikke.

Står bare loading, og så skjer det ikke noe mer.

NB: Flott hjemmeside.

Skulle ønske jeg hadde kunnskap tid og ork til å lage egen side.

Skrevet

uff nå blir jeg lei meg altså, fatter ikke hvorfor de ikke vil loade til dere:(

kanskje jeg må laste dem opp på nytt, skal se nærmere på det i morgen:)

tusen takk for det, går med en del netter til å fikse på siden:)

Skrevet

jeg tror jeg har funnet problemet!!! skal inne på youtube å endre noe greier:)

Skrevet

Ehh. Hva er din definisjon på styrtfødsel egentlig?

Kvart over ett om natten hadde du rier.

Så halv syv dro dere til sykehuset.

Sitat:

Halv syv kjørte vi til sykehuset, jeg kledd i bare en lang genser for jeg orka ikke ha på annet enn det, så jo smart ut men det dreit jeg langt i, inne på sykehuset tok jordmora ctg, hverken jeg eller mamma likte denne jordmora, hun var så uengasjert, leste ikke journalen min ordentlig og tok oss lite alvorlig, jeg hadde hyppige og sterke rier

Og babyen var ikke født før fire. Det er etter min klokke 15 timer med rier det. Styrtfødsel???? :-)

Skrevet

aktiv fødsel regnes fra 4 cm åpning til han er ute:) og det tok tre timer og var ifølge jordmor, legen og barnepleierne en styrtfødsel:)

rier hadde jeg lenge:) men fødselen varte tre timer og var en styrtfødsel, for man er ikke i fødsel før han har 4 cm åpning ifølge stolavs hospital:)

Skrevet

Fikk du ny jordmor, eller var det hun som tok imot som du ikke likte??

Synes du var veldig flink, forresten!!!

Skrevet

jeg fikk ny, jeg varsla fra at jeg ikke ville ha den første:)

tusen takk for det:)

Skrevet

Hei, jeg vet ikke om jeg har lov, men jeg smugskikket på fødselsfilmen. Nok engang blir jeg rørt til tårene, det er så fint og spesielt!! Syntes du var kjempetøff, samt en flott hjemmeside.

Skrevet

Oi. Da fødte jeg på drøyt 2,5 timer da.

Det føltes ikke som noe styrtfødsel.

Er sikkert mange forskjellige definisjoner. :-)

Jeg fødte på samme sykehus som deg. I januar.

Skrevet

da hadde du en styrtfødsel:)

er flott å føde på stolavs, fine fødestuer:)

Skrevet

Godt mulig. Det var en flott fødsel i hvertfall, og jeg ser tilbake på den med anger på at jeg ikke filmet.

Før fødselen var det bare så utenkelig.

Jeg var tilogmed usikker på om jeg ville ha mannen med.

Jeg trodde jeg skulle bli flau, hehe.

Da det var i gang så kunne halve norge kommet inn uten at jeg hadde brydd meg. Å gå ut i gangen i bare sykehusskjorta ver helt normalt liksom. Og det gjorde ingen ting å ligge i badekaret og skreve mens en fremmed dame stappet fingrene oppi dær på meg.

Nå i ettertid skulle jeg ønske jeg hadde en film og se på.

Det var en sånn superfantastisk opplevelse.

Drømmefødselm egentlig. :-)

St.Olavs har innmari store fine fødestuer syns jeg.

Reagerte på filmen om espen og helene hvor de ikke hadde eget bad på fødestuene. Det hadde ikke jeg takla nei. Jeg gikk å do og tissa hele tiden. Og opp og ned av badekaret.

Jeg ville ha vannet så varm at jeg nesten brant med på det, men da klarte jeg ikke ligge dær så lenge.

Så litt opp i senga. Nei jeg hadde gått gal uten eget bad inne på rommet. :-)

Var du på hotellet på barsel?

Det var jeg. Det var flott det. Stor dobbeltseng,

bare restaurantmat, og god oppfølging.

Skrevet

neste gang kan du få filmet vett:) jeg er litt sånn åpen fra naturens side så å være nervøs for å vise meg naken osv faller meg bare ikke inn;);)

kjempeflott at du hadde en fin fødsel, godt når alt går bra:)

de har det, hadde ikke overlevd uten bad på rommet jeg nei, må jo på do hele tia under fødsel:)

syns det hjalp mest med kaldt vann jeg så jordmora skulle hente bøtte med isvann til meg men så hadde jeg plutselig full åpning osv så:)

jeg lå ikke på hotellet jeg, måtte holde meg inne på barsel på sykehuset siden jeg fikk styrtblødning da morkaka skulle ut:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...