Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hvor "mye" utflod er vanlig?? Husker sist at jeg hadde en del, men mener det var ganske jevn mengde.. Nå har jeg sånn at truseinnlegget enkelte ganger er ganske fullt (sorry detaljer....), og andre ganger ikke noe... Er en lys gulaktig farge (har vært det hele tiden). Lukter litt når det kommer mye, men ellers ganske luktfritt. Tok Canesten Stikkpille for en ukes tid siden, men tror ikke jeg har/har hatt sopp... Pleier å klø da, og det gjør det ikke... Blir litt bekymret de gangene det plutselig er mye.. Men så er det som sagt ikke noe etterpå.. Vanlig?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 kommer i puljer hos meg.... akkurat som om det popper en boble noen ganger... veldig rart... kan det høres litt likt ut?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Har det akkurat som deg. Noen dager skifter jeg truseinnlegg flere ganger daglig, andre dager ikke.Varierer veldig fra dag til dag. Har også litt lys gulaktig farge som det har vært hele tiden, men det er bare på truseinnlegget det ser slik ut for uten truseinnlegg blir det seende hvitt ut i trusa. (sorry detaljer ja..) Har heller ikke noe kløe eller sopp, og har vært til undersøkelser (gu) mange ganger i svangerskapet og fått beskjed om at alt er normalt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Takk for svar! Da høres det ut som om det er normalt da=) Ja, kommer litt i "puljer". Og det er jo som du ene skriver, ikke gult på papir el i trusa, kun i truseinnlegget. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå