Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Kan man ha babyklærne i tørketrommel når de er vasket? De er jo så små fra før, så det er jo så dumt om de krymper tenker jeg da. Men samtidig så er det jo fryktelig tidsbesparende og mindre "rot" ved å tørke de i trommel. Ja, hva en må forhøre seg med andre med..he he..
de tre bukkenebruse Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg bebgynnte å vaske min første maskin med baby klær i dag:) du ser på vaskelappen i klærne om de kan være i tørketrommelen,det var faktisk en del klær vi hadde kjøpt som ikke kunne gå i tørketrommel:) men det står på lappen (en firkant med en runding inne og kryss over) da kan de ikke være i tørketrommel:)
Ioren Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg tørket i trommel... Mulig jeg er lat og et luksusdyr, men så lenge jeg har den bruker jeg den til småtteri (babyklær + undertøy) og store ting (sengeklær/laken/denslags)... Altså alt som enten er herk å henge opp fordi det er smått eller som tar enorm plass fordi det er så stort Så forresten ikke ut som noe av det jeg tromlet krympet noe.... Synes jeg da... =)
Ioren Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Forresten - jeg tromler ikke ullklær da... Litt kjipt å ødelegge hentesettet mamma lagde til meg for 22 år siden fordi jeg er litt lat liksom Ellers har jeg kjøpt fint lite fancy klær til lillingen - hverdagsklærne hans blr tåle tromling syns jeg...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Jeg tørker selv ellers alt i trommel jeg også.. Henger opp skjorter og strikkeklær, men da på henger i skapet eller i dusjen. Tar skjelden frem tørkestativet for det tar jo sånn plass, og det ender alltid opp med at jeg går inni det, uansett!!! Så liker ikke tørkestativ! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå