Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen som har opplevd det? Var akkurat på do nå, og det har kommet noe brun utflod siste timen.. Og jeg ble så usikker... Noen andre som har hatt det? Jeg har ikke hatt sex nå, har vært på jobb, så det kan ikke være rifter oppi der etter noe sånt..... Hva ville dere gjort.. Bare vente å se det an, eller ringt JM eller???????
Voyeur Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg hadde sikkert ringt Mamma el JM... Like greit og være sikker. Kommer jo an på om den er tynn brun el mye.. hvis du skjønner. Håper alt er bra:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 huff. Jeg ble så usikker.. Har ikke hatt blødning siden uke 7-8 ca.. har hatt to sånne små blødninger med brunt blod bare... Og så nå kommer det plutselig igjen....... Huff... Håper alt er i orden der inne jeg også...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Det er forresten sånn utflod som jeg bruker å ha dagen før mensen setter inn.. Den er sånn rett brun... Tyktflytende..
Voyeur Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Kanskje det hadde vært greit å ringe jordmor? Trenger jo ikke være noe alvorlig, men like greit og være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå