Linnsi_79 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hei alle dere, helt ny her og så glad for denne siden:) Det er stort dette..å prøve å bli gravid. Godt å kunne dele tanker og erfaringer med alle dere jenter! Har ingen barn fra før, og vi har begge to så fryktelig lyst på nå. Greier ikke tenke på annet om dagen. Har litt uregelmessig mens jeg, et par dager før eller etter 28. dag syklus, som var i går. Men kjenner ingen vanlige tegn til tante Rød. Jeg har hatt sterke symptomer på graviditet i en ukes tid nå, kvalme(til og med oppkast), utflod, oppblåsthet, trøtt hele dagen.... Var så spent på testen i dag, og var sikker på at jeg var gravid. Men den var negativ...og jeg ble forferdelig skuffa. Tenkte ikke på å teste morgenurin... Er det viktig? Kan jeg være gravid selv om testen var negativ i dag? Noen som har opplevd dette eller vet noe om det? Håper på svar og ønsker dere alle lykke lykke til!!!
Elise29 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Ja du kan være gravid. Det er ikke sikkert at kroppen din produserer nok hcg enda til at det slår ut på testene. Vent noen dager og prøv igjen Jeg har ikm i dag og har ingen tegn til at TR jeg heller. Fikk også negativ test for noen timer siden og skal teste igjen om 2-3 dager dersom TR ikke dukker opp i mellomtiden. Lykke til iallefall
babygullz <3 vilde Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 hvor lenge over ikm er det vanlig å få positiv test når man har sen HCG??
Elise29 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Det er jeg faktisk ikke sikker på, men iallefall en uke etter ikm og kanskje enda mer... Er sikkert noen som vet dette bedre enn meg.
Linnsi_79 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Takk Elise, da holder jeg fortsatt motet oppe:) Blir jo litt frustrert når en tror det beste og det viser seg at en tar feil. Har hørt noe om hcg men ikke helt forstått hva det er. Men da venter jeg til over helga jeg tror jeg, og tester da med morgenurin. Krysser det jeg har for oss begge to;)) Få høre hvordan det går med deg da? Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå