Ginger-mor Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Shit. Dette kom brått på! Nå må vi forte oss å handle inn de siste tingene vi trenger, vaske leiligheten og pakke "sykehusbagen". Har vært på vekstestimering de siste ukene pga lavt SF-mål og liten vektøkning, og nå bestemte de seg for at barnet skulle få komme ut i stedet. Jeg som trodde jeg skulle gå over termin (har så liten mage og absolutt ingen plager i det hele tatt). Nå skal jeg bruke helgen som en skikkelig fete-kur! Et siste forsøk på å få lille baby til å legge på seg litt før mandag:) Hun må jo være mest mulig klar for livet utenfor magen! (er 37+2, forresten)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Oi, så spennende! Lykke til!!!!!!!!!!!
straxmamma:) Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 nå ble jeg litt misunnelig...jeg vil åsså baby nå!!! Lykke til!!
Ginger-mor Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Tusen takk, dere. Tror jeg trenger alt jeg kan få av lykke og hell. Du kunne gjerne fått noen dager i avslag fra meg, straxmamma. Jeg studerer og trenger egentlig noen ekstra dager for å bli ferdig med en gruppeoppgave... Men, men. Det ordner seg for snille jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå