Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 JEg husker alba, alva, nurket vårt, magicka, kjærlighetsfrukten, honningmelonen, jordbæret, mia_I (?), gutsbestebarn, det var det
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Alva, mamma til3 Rutletutt Alba Meg og martin Maria fikk to prinsesser Jeab Gulli Doffine Mamman til mathias Bluebell Candypop Duracellgirl Chicka Panama Mange mange mer, men lista blir så lang;)
~Maja Mor~ Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Ingen nevnt, ingen glemt sa jeg sist gang jeg så en slik tråd ;-) Men syntes det er hyggelig å se "venner" fra tiden på Bli Gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Er ikke her så masse lenger, så husker vel best de nickene som var her masse da jeg var her daglig... cat68 leelu gøril idefix herkules lillefrø susann77 kimby
*Rutletutt* Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Åh, så koselig å bli husket:o) Jeg husker ikke så mange, men her er de... Maria Lykkelig fødte 22.06 Vintersol og PrinsesseVilikke Alva, mamma til 3 Meg og Martin Suen Duracellgirl Princess Eleanor og Leah Maria fikk to prinsesser Candypupps Kine og Marcus Bobobaby og prinsen Lucas Mammaen til Tony Leander Girly*snuppa & snuppen* Sommerbebbs....eller noe sånt... Jepp...det var de jeg kom på for øyebliket...sikker på jeg husker mange fler med en gang jeg har trykket på "lagre"...;o)
Gjest Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Hmm.. Husker ikke fulle nick med datoer og slikt men.. Jellyfish Alva Vintersol Kjærlighetsfrukten Learning to fly Lara28 Ellie Kosel tillab oman Rutletutt Riga Fødtmedenpilleipanna Pølsa og tjompen gutsbestebarn mamma til en stor og en liten trine og halvor kine og markus Lone
Alba44 Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Kjempekoselig å bli husket :-D Har aldri prøvd meg på en sånn huskeliste før, men kan prøve...... annapanda kine og marcus vintersol maria lykkelig maria med 2 prinsesser gøril og jesper rutletutt princess eleanor duracellgirl maja mor alva sauen puppen og lucas(eller no...hun som skriver dikt )) tosofo Tenkte da først på dette forumet småtroll 0-1 år. Huff...har sikkert glemt mange kjente......
Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 hehe så gøy å bli husket:) alba 33-guttemamma vintersol og prinsessevilikke alva postlogic unt mircrovampyren duracellgirl ruttletutt stormagapus oog jernteppe på resten, en hel haug jeg ikke kommer på i farta da:S
mamma >to gull Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Sikkert koselig å bli husket, men kanskje like greit å ikke bli husket også......Noen sitter vel her kanskje vel mye...hehe...:-) Jeg har så dårlig hukommelse, så ikke mange jeg husker gitt....
Labbetøs Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Tjoho! Noen husker meg!!! Jeg husker best: Tillab Expat Fjummsi Ka-Ping Rødhette Januargutt Fisk med CV Bridy Blomman Januargutt Vinterbaby Og mange andre som jeg ikke husker akkurat nå alikavell. :-)
En liten mamma Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Jeg husker ikke mange, men så er det jo ingen som husker meg heller da... Sikkert like greit! Gudsbestebarn Vintersol og prinsessevilikke Mamma til en stor og en liten en Nurket vårt Tillab Ellie fikk tulle... Egentlig kan jeg flere, men jeg skyder på ammetåke!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 ååå så moro å bli husket ) jeg vet ikke om jeg tør dette,for jeg kommer garantert til å glemme noen.. postlogic unt microvampyren duracellgirl alba alva uke 25 med gutt candycupps sjaman cat (ettellerannet) jenta og lillegutt monajenten chicka twintipp meg og lille vampyr intensity rødhette maria med tvillingene sauen med anniken bobobaby vintersol pølsa og tjompen det var de jeg kom på i farta...
Lykkeliten og jeg Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Duracell Sauen Vintersolog prinsessvilikke intensity kine og marcus doffine (bim) bobobaby maria lykkelig puppen og lucas husker ikke navnene helt rett, men sånn ca ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Ingen som husket meg selv om jeg bruker MYE tid her inne og svarer på sinnsykt mange innlegg
Gjest Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 anonym: er nok mange som husker deg men kanskje ikke akkurat når man skal skrive det ned ? er maaange jeg ikke har skrevet ned hr som jeg husker..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 oh my god... få dere et liv! har dere venner utenfor weben eller??!
VinterSol+2 Skrevet 29. september 2007 #19 Skrevet 29. september 2007 weee! jeg ble husket:) syns det er koselig da!! jeg husker mange nick her inne også, men akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ikke skal prøve meg, for jeg kommer bare til å blande sammen og lage rør.. men det er litt rart, faktisk, når jeg ser et velkjent nick (og jeg bruker en del tid her inne, må innrømme det, og leser det meste..) så er det litt som å se "ansiktet" til en gammel kjent, om noen skjønner? kooselig. å, nå ble jeg varm i magen jeg damene mine, selv om jeg kjenner få av dere in real life, så betyr dere masse for meg likevel!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Anonym: Om du har et nick a'la "mamman til..." "mamma og" så er det jo 1000vis med omtrent samme nick også. Sikker på at jeg husker deg egentlig, men ikke akkurat i farta når jeg skrev Ingen som har husket meg heller, men jeg klager ikke for det..
Hiv o'hoi Skrevet 1. oktober 2007 #21 Skrevet 1. oktober 2007 dette er jeg dårlig på, men ok... Jeg husker: Monajenten Kine og Marcus Sjaman Cat68 (eller noe sånn) LOTP meg & lillevampyr MammaChika (den eneste jeg kjenner irl) Sauen Northenlights Mayaya Ellie fikk tulle (et eller annet)
Synne&TheTerminator Skrevet 1. oktober 2007 #22 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg kjenner ingen då, emn dette er de jeg husker: Sauen VinterSol Silkerotten Puppen om minidemonen Riga Kine og Marcus Northemlights kommer ikke på mer...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. oktober 2007 #23 Skrevet 1. oktober 2007 Siden ingen husker meg så må vel jeg komme med de jeg husker da: Jellyfish&minitrollet Kine & Marcus Sauen og Anniken Vestli Emilie Pølsa og Tjompen Puppen og minidemoen Lucas Maria lykkelig Mamsen og lillegutt Hufsalufsatufsa Heli79 mamsemomsen Hannahs-mor 06 Lara28
Poteto Skrevet 1. oktober 2007 #24 Skrevet 1. oktober 2007 alba, alva, riga janne og nora mamman te god gutten mathiasnurket vårt
Poteto Skrevet 1. oktober 2007 #25 Skrevet 1. oktober 2007 skulle være mellom rom mellom mathias og nurket vårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå