♥Babyklar♥ Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 ...når noen spøker og spør om du er gravid? F.eks fordi du ikke drikker på fest o.l. Sist jeg var gravid, føltes det liksom feil å si "nei" selv om jeg gjorde det likevel da..for jeg ville ikke at andre skulle vite om det før det var gått 3 mnd.. Flaks jeg ikke sa "ja", for jeg mistet spiren2 uker senere..
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Bare si at ja, du skal ha femlinger om 4 mnd Hehe... Nei du...godt spørsmål. Har ingen gode tips, men tar gjerne i mot selv. Skal nemlig på en del fester nå framover og har ikke tenkt å drikke på noen av dem.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Si at du går på antibiotika og ikke bør drikke alkohol! Den er rimelig vanntett! Om de lurer på hvorfor, noe som folk skjelden gjør da det er uhøflig og spørre folk hva som feiler dem, kan man si man har betennelse en eller annen plass, eller UVI feks.
♥Babyklar♥ Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Ja, det går jo an:) På jobben min er de nemlig ekstremt nysgjerrige - og det er alltid en eller annen som er gravid.. så de maser så veldig! Antibiotika var lurt:-D Takk for tipset! Tar gjerne imot flere tips også, så man kan bytte på de "hvite løgnene"
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Ikke for å ødelegge den eneste unnskyldningen vi klarer å komme opp med i denne situasjonen, men blant mine venninner er unnskyldningen om antibiotika og UVI sikre tegn på graviditet hvis man ikke drikker alkohol. Det er veeeldig vanlige unnskyldninger... Men kanskje i andre miljøer så er det ikke så vanlig? Så se det an... Lurer på hva jeg skal si som unnskyldning når jeg blir gravid og ikke skal drikke... :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 man trenger da ikke vise at man ikke drikker alkohol.. alkoholfri øl tatt oppi en kopp.. drinker uten alkohol.... at du skal være sjofør for en venninne tilig om morgene neste dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå