Gå til innhold

Jeg savner sånn å være gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nyydelig gutt på 5 mnd, men er sliten etter nattevåk etc. Har ikke spesielt lyst på en ny runde ennå, men jeg tenker så mye på graviditet og savner det veldig!

Bra jeg har spiral, for ellers kunne jeg "glemt" pillen et par ganger, tror jeg. Synes det var så spennende og koselig med en liten inni magen!

Er jeg helt sprø??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du tenker sånn om å være gravid da:) Jeg er så glad for å være ferdig med det (for denne gang i alle fall)..Men du er nok ikke sprø:)

Skrevet

Det som er så rart er at jeg hadde ikke stjernesvangerskapet heller! Bekkenløsning, gikk opp mye så jeg følte meg feit, dårlig osv. Men nå er liksom alt det glemt... ;)

HI

Skrevet

Hehe, ja det sies at man glemmer alt det dårlige fort og bare husker det fine:) Nå er snuppa mi bare 7 uker da, så jeg har ikke glemt enda;-)

Skrevet

Jeg savner også babyimagen! Ser store mager, og det kribler i eggstokkene! Snuppa vår er 7 måneder, og forhåpentligvis er det et lite søsken på vei om ikke altfor lenge!!!

Skrevet

Helt enig!! Jeg hadde et greit svangerskap...men satte ikke like stor pris på det da som jeg gjør nå:) Lengter etter å kjenne liv inni magen og se den vokse. Vet at det skal skje meg ihvertfall en gang til i livet... men det er så LENGE til!!!

Skrevet

Jeg også...! Gleder meg til og bli gravid igjen, og jeg gleder meg til og føde.... åhhh:) Hadde et kjempefint svangerskap uten noe plager, merka knapt jeg var gravid, og et kjempe fin og rask fødsel...

Meeeeen må nokk vente litt til..... Lillegutt fortener all oppmerksomheten min en stund til:) og jeg må bli ferdig med studiene :/

Skrevet

jeg å, men jeg må nok vente lenge til jeg får en til.. hadde nemlig vært kjekt å ha en mann før jeg får flere:(

Skrevet

Savner å være gravid jeg og. Frøkna er bare 2 og en halv måned... så blir nok en stund til vi prøver igjen. Men elsket å være gravid :) bare kjenne på livet i magen vokse!!! Gleder meg til neste runde, men skal først gi min kjære datter masse oppmerksomhet og kjærlighet :)

Skrevet

Savner det jeg og!

Var veldig koselig å være gravid, en sånn herlig periode med forventninger! Jeg vil gjennom det en gang til, men prøver å være foruftig og vente litt.

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle savne det...i og med at jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme og bekkenløsnig fra uke 13...men man glemmer lett det kjipe og husker det positive - det er vel derfor vi får flere barn...men jeg er ferdig for godt. Kanskje derfor jeg savner det...

Skrevet

Jeg og savner det veldig!! Jenta mi er snart 4 mnd bare, men har savnet det helt siden hun kom ut..hehe:)

Skrevet

Det gjorde jeg også etter førstemann og andremann, men ikke nå! Så om en 3 ungers tid så savner du det kanskje ikke du heller, hehe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...