Gå til innhold

masse energi nå!!er det et tegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig dritlei av å være gravid nå...har 17 dager igjen til termin! Det er nesten som jeg leter etter tegn på at kroppen gjør seg klar til å få ut dette vidunderet:) MEN, nå de siste par dagene har jeg fått veldig mye "energi"...eller...vet ikke helt hva jeg skal kalle det egentli, for det er mer som at kroppen rett å slett er rastløs, selv om jeg er sliten....høres det logisk ut?? :)

Noen som vet, eller har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring selv, har bare hørt av andres erfaringer, at noen får veldig mye energi og er kjempespreke de siste ukene. Mens andre har null energi.

Hos andre igjen har plutselig mye energi vært tegn på noe nært forestående, men det er jo helt umulig å vite :o)

Du får ivhertfall kose deg med at du har energi og bruke den som best du kan, men ikke slit deg ut da ;o)

Skrevet

Hei.

Jeg har termin i dag...følte det sånn for ei ukes tid sida, trodde også det var noe i det...men det var det ikke hos meg, men det kan jo variere fra person til person. Jeg også var veldig rastløs og gjorde masse førskjellig ting, hadde vært veldig slapp i uke 37 og 38...er bedre nå, men det skjer fortsatt veldig lite.

Alt er så forskjellig fra kvinne til kvinne....har hørt at det er noen som får det slik like før de føder, men det stemte ikke hos meg, tror ikke det er meninga at jeg skal føde av meg selv...hi,hi, er LITT lei :-)

Lykke til.

Skrevet

jeg har termin om 18 dager å har super energi, har pusset oppp barnerom, malt gangen oppe og pusset opp stua, malt lagt golv, handlet inn og styrt på, men ikke et eneste tegn at noe skal skje. . men men;)

Skrevet

å jeg som trodde at jeg hadde vært flink idag!! har vaska leiligheten, pakka halve bag'en og tatt oppvask +++ :) men DU har jo virkelig stått i her, ser jeg:)

Jaja, deilig å få ting gjort!!!! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...