Gå til innhold

Faen,dritt,helvette!!!!!! *snufse*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittdag! først skjer det masse mystisk med tekniske og elektriske dingster her i huset! Pc'n flippa,men jeg fikk fixa det,GET-boxen(kabelen) har konka ut,ei rar lampe i garasjen har begynt å lyse på egenhånd etter 1 år(aner ikke hvor bryter/timer er,eller åssen den funker,tror den går på sensor eller tid,aldri testa den) Tenkte at nå er mobilen neste,og joda! Ble merkelige lyder i den da jeg snakka med mannen min,og så hørte jeg et digert brak(trodde noen sprengte noe i andre enden av røret) så brøt samtalen. Mannen min hørte ingenting,og så skjedde det igjen. Tror jeg legger'n i fryseren!

Og hva ser jeg nå???? Ikke noe elektrisk,men myyye verre! Den ene diamanten i allianseringen min er vekk!:-((((((( *hyyyyyl* Har hatt den i en del år,har 3 diamanter,aner ikke karat,men steinene med ringen er verdt ca 10 000 til sammen. Har alltid vært redd for at noen skal ramle ut,og så skjer det nå....:-( *snufs* Aner ikke når eller hvor det har skjedd,men håper det har skjedd inne i huset,skal legge meg på alle fire å lete overalt. Har rydda og vaska litt,men heldigvis ikke støvsugd enda...

Skal ihvertfall ikke kjøre bil idag,eller sette på vaske-eller oppvaskmaskin,da sprenges vel ett eller annet!

Må vel tippe lotto for å få råd til ny stein nå.... Er så glad i den ringen:-(

8 uker igjen til fødselen nå,men tror bare jeg pakker den dumme "fødebagen" nå,for vannet går vel sikkert i natt eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda... Jeg ville ha gått og lagt meg i senga og nekta å komme ut før i morgen...

Enkelte ganger er det bare slik, men det var virkelig mystiske ting du opplever da..

Skrevet

Hopper ned i fryseren,jeg:-(

Er vel farlig å være i nærheten av meg nå...

Skrevet

Kanskje bikkja di har spist den? Du får gjennomsøke avføringen de neste gangene den er på "do" :) Hehe...

Og hva er det med den frysern liksom??? Har du pølser der siden du absolutt vil hoppe i frysern???

Skrevet

Uff, så kjipt at alt dette skjer samtidig. Kanskje du har fått 'besøk' av noen som tuller litt med deg? Noen ganger hjelper det visst å spørre om du kan få tingene dine tilbake, og å be dem om å slutte å messe med deg. I tillegg kan du selvsagt ta deg en runde rundt i huset med litt brennende salvie, sånn for sikkerhets skyld.

En tidligere kollega av meg var helt overbevist om at noen hadde kastet en forbannelse over henne, og kontaktet en samisk sjaman for å ordne opp i ting. Man vet aldri, prøver jeg bare å si.

Vel, vel. Det får deg i hvertfall til å virkelig verdsette den fine ringen din, nå som den ene diamanten er borte. Jeg prøver bare å se positivt på det, og håper virkelig at du finner den igjen.

God helg alle sammen!

Mvh

AntiP.

Skrevet

Dere er søte da:-)

Steinen er søkk vekk,men har ikke turt å støvsuge enda,så får ta meg en runde til rundt på gulvene i hele huset! Kjempelett med DEN kulemagen! Grein en time for den steinen,men det finnes da værre ting her i verden,så det gikk over...

Tror det er en Heffalump som sniker seg rundt huset her,noe mystisk er det ihvertfall! Får teste å rense huset med brennende pølser eller marokkansk navlelo,kanskje jeg kan få fanga den! sover ihvertfall med ett øye åpent!

Skrevet

"Får teste å rense huset med brennende pølser eller marokkansk navlelo,"

Tror du blander kortene her, det skal være namibiansk fiskeslo. Jeg prøvde, og huset mitt var tomt etterpå. Helt tomt. Jeg kan fortsatt høre ekkoet i øverste etasje.

Skrevet

Elli karamelli du kan tröste deg med at det finnes de som deg som er uheldige med elektriske ting, ogsaa finnes de som er som meg, som bare fucker opp alt som er elektrisk og teknisk, det er ikke uten grunn at min samboer kaller meg techical Laffa (Laffa stammer fra Balooa Balaffa) fordi jeg ödelegger ALT jeg tar i!

Sist helg var han paa Gran Canaria pga jobb og jeg var gressenke i 4 dager, og jeg ödela internett, hadde ikke vaskemaskin og törketrommel, og jeg fucka opp hele skifte-kanal-systemet paa TV'n, jeg SKJÖNNER IKKE hvorfor faen vi maa ha fire fjernkontroller, kan vi ikke bare ha EN DA for satan, saa folk som meg kan trykke paa + paa "channel" og faa en ny kanal uten at TV'n da blir helt svart og det staar "scart" i et hjörne og uansett hva jeg gjör etter det saa ser man bare snöstorm?!

Skrevet

He, he!

"Jeg" ødela oppvaskmaskin, vaskemaskin og fikk virus på PC'n på samme dag.. Føler med deg!! Diamanten sitter fortsatt i, men det ryker vel den også snart. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...