en-to-tre Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg fikk min i dag. er 12 uker. leter og leter men finner kun mine egne hjerteslag...Blir så nervøs.... Et par ganger kom det slag på 150 og 160 ca, men det var bare ett sekund, så ble det borte igjen(på displayet).Hva var det? Hørte ingenting. Bør jeg bli nervøs??
Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Det kan være vanskelig å finne hjertelyden til babyen så tidlig. Ikke alltid at jordmor finner den heller. Men prøv nede ved skambeinet. Der er nok den enkleste plassen å finne pulsen til babyen. Ikke vær redd!
*guttemamma* Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Nervøs trenger du ikke å være. Du er jo bare 12 uker på vei og livmoren ligger ganske gjemt enda under skambenet. Du må presse den litt ned og under skambenet. Det er en grunn hvorfor jordmødre og leger ikke alltid hører etter hjerteslag så tidlig.
en-to-tre Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Hei igjen! Gjorde som maia*gutt*23.10.07 *HØYGRAVID* skrev, og da fant jeg den!!! Åååå, for en hærlig følelse!!! Dette blir en god helg! Takk for super god hjelp, begynte virkelig å bli nervøs!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Flott å høre den funker=) Og den kom jo kjapt også... Lykke til videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå