Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 jeg synes den alderen her er litt slitsom. Snuppa er 6 mnd og sitter ikke enda. Ikke vil hun ligge, hun vil sitte hos meg. Jeg skjønner jo det, det er sikkert møkk kjedelig å ligge hele tiden. Så vi sitter og leker litt, snakker, synger og tuller. Men jeg får ikke gjort så mye annet da, før det er tregt å ligge igjen..... Bæreting funker ikke...... Så, jeg gleder meg til snuppa begynner å sette seg opp og kan sitte litt på gulvet sammen med lekene sine selv (kommer sikkert til å lengte tilbake til nå når hun begynner å bevege seg rundt også, hehe). Er jeg slem som tenker sånn? Stakkar lille snuppa mi......
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Selvfølgelig er det ikke slemt!! Selv om man er kjempeglad i dem, har man jo lyst til å gjøre andre ting enn å leke med dem hele tiden også, da. Er glad for at Tigergutt kan leke mye alene, men han liker jo best om jeg er der. Men jeg får litt dårlig samvittighet for at jeg ikke leker mer med ham, da.... Noe er det alltid! Det går nok over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå