Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 hva kan det være? hva må jeg gjøre? hun vil bare bli bært og sunget til. gav henne akkurat litt banan og vann, spiste godt. bør jeg løpe til legen? hjeelp! har aldri hatt feber før
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 vår på 11 mnd var sånn for et par uker siden.. var 4 barnesykdom. gav paracet når feberen ble for høy, mest om natta, for da har man likosm ikke kontroll.. skulle også kose og bli bært hele dagen
Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 ville nok sett det litt an, er veldig vanlig at små barn får feber. kontakt lege hvis du ikke får senket den med febernedsettende ( jeg gir kun det når den er nesten 40 eller barnet er veldig utilpass) eller har hatt feber i 3 dager så lenge hun spiser og drikker godt er det ikke noen fare.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 fortell! hva er det? hun er ikke så veldig mye i nærkontakt med andre barn. vi var i en lekegruppe i går, men alle de barna var friske..
uuups:) Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Min hadde også den fjerde barnesykdommen nettopp. Kalles også 3 dagersfeber! Syptomer: Høy feber i ca 3 dager, når feberen går vekk kan det komme utslett på magen, ryggen og/eller i ansiktet! Av og til forsvinner utslettet så fort at det ikke oppdages! Men det behøver ikke være dette ungen din har dA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå