Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 For noen dager siden kom det noe blod i truseinnlegget. I dag kom det mer, som en begynnende mens. Ringte føde og fikk komme på en sjekk. Satt med ctg en stund og det ble registrert noen rier, men ikke effektive, og vi ble derfor sendt hjem. Håper det betyr at fødselen ikke er langt unna, selv om jeg kjenner jeg blir litt nervøs også... ;-) Noen som har opplevd det samme???
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2007 Nå blør jeg mer... Blir litt nervøs jeg... Ingen som vet?? Har også sterke mensmurringer...
Ranveig R Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Har ikkje opplevd det du beskriver, men fødselen startar jo enten med vannavgang, rier eller blødning. Ville tatt ein telefon til føden igjen i og med at du blør meir, berre for å høyre kva dei har å seie om saka.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Takk for svar. :-) Tenkte jeg skulle ta en telefon til, men føler jeg maser litt.. jj, bedre å ta en telefon for mye enn en for lite..
Tussa og Sofie Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Bare å ringe ja, derfor de er der. Høres jo ut som noe er på gang ja ) Hold oss oppdatert da!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg har ikke blødd mer, og har ikke tegn til rier så jeg venter og ser det litt ann enda (har samlet meg litt nå. ;-)). Håper det skjer noe mer snart!! Venter litt med å ringe føden. Skal holde dere oppdatert ja. :-)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Blødningene ser ikke ut til å gi seg her... Nå skal jeg avgårde til føden igjen. De ville ha meg inn på en sjekk. Får håpe det ikke er enda en bomtur..... ;-)
prøvekluten+3små Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 hvorfor blør du da?veit du d? men i den uka du er i,så er d jo ikke rart om noe skjer a;o)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 bare ønsker deg masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå