Gå til innhold

Jeg klør å klør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har d siste dagene klødd sånn på kroppen at d er like før jeg blir gal.. Noen som vet hva dette kan komme av? Er i uke 37 nå. Blir litt bekymret for om dette kan være farlig?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg oxo! d er ikke så voldsomt da.. trur d er stor sjangse for at d er svangerskapskløe:)

Skrevet

Nå er jeg ikke ekspert, men det høres ut som svangerskapskløe. Lurt å kontakte jordmor/lege..

Skrevet

Kan det være farlig å gå med det da? Kommer meg jo uansett ikke til lege eller jordmor før på mandagen. Huff, blir GAAAL snart.. :/

HI

Skrevet

Gå og kjøp Aurax på apoteket. Dette ble jeg anbefalt fra føden ved et tilfelle av akutt kløe.

Skrevet

Har det selv periodevis, det er til å bli sprø av..! Jeg leste noe om at det kommer an på hvor hen det klør (uten at det ble spesificért noe mer) og at det kan tyde på økte leververdier, uten at jeg vet hva det betyr:) Fikk dog ikke inntrykk av at det umiddelbart var tegn på noe alvorlig og akutt. Jeg har i hvert fall tenkt meg å nevne det for jordmor neste gang, bedre med en sjekk for mye enn en for lite:)

Skrevet

Jeg har og klødd veldig på hender og føtter i flere uker. Jeg tok blodprøve hos legen ikke lenge etter for å sjekke lever og galle verdiene mine. Heldigvis var de fine så ingen fare her, men du burde absolutt ringe og høre for det kan være farlig for både deg og barnet tror jeg..

Vet heller ikke om alle leger tar det like alvorlig, men jeg ville forlangt å få tatt en blodprøve- bedre å være sikker!

Skrevet

Vet ikke hvorfor det kan være farlig, men vet at det KAN være farlig både for deg og den lille. Sjekk med lege eller jordmor, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...